W98 - 2 netwerkkaarten in één PC

Pagina: 1
Acties:

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
(jarig!)
Probleempje : 1 PC met 2 netwerkkaarten, de ene netwerkkaart dient om een lokaal netwerk aan te sluiten, de andere netwerkkaart om een ethernet-modem aan te sluiten. Hoe configureer ik dit ??
Beide kaarten zijn correct geïnstalleerd maar ofwel werkt het lokale netwerk ofwel de ADSL-aansluiting, afhankelijk van de volgorde in de PCI-slots.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Zoek/kijk eens bij Internetverbinding delen, dan heb je alle info die je nodig hebt :)

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
(jarig!)
Het internet moet niet gedeeld worden, het enige is dat op die PC ADSL moet werken en dat die in het lokale netwerk hangt. Een USB-modem zou een oplossing zijn maar ik zit nu eenmaal met een ethernetmodem.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ofwel werkt het lokale netwerk ofwel de ADSL-aansluiting, afhankelijk van de volgorde in de PCI-slots.
Wat bedoel je daar precies mee? Snap ik ff niet ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:04
Dan selecteer je voor ej ene kaart toch gewoon de instelling voor adsl en voor de andere van je lokale netwerk :?

Last.fm
Films!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een IRQ probleem? Staat er een uitroepteken bij een van de twee NICs in apparaatbeheer?

Welke waar naartoe gaat is natuurlijk simpelweg de goede kabel in het goede gaatje steken :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

GeFke schreef op 02 september 2002 @ 14:11:
Een USB-modem zou een oplossing zijn maar ik zit nu eenmaal met een ethernetmodem.
zullen we ruilen???

:P

wat voor kaarten staan er pecies bij netwerkeigenschappen?
Pagina: 1