Is het mogelijk om een simpele standalone speler met optische uitgang te besturen via die port? want er staat me nl iets van bij dat als je vanaf de opticsche port opneemt dat ie dan zelf stopt enzo. dus ik dacht, misschien kan dit wel...
Volgens mij is SPDIF geen optische poort, maar ik kan me vergissen. Bij mij is SPDIF gewoon een jack aansluiting.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Voor zover ik weet is SP/DIF een (data)formaat. Kan zowel optisch als elektrisch doorgegeven worden.C@SP schreef op 02 september 2002 @ 14:09:
Volgens mij is SPDIF geen optische poort, maar ik kan me vergissen. Bij mij is SPDIF gewoon een jack aansluiting.
kan optisch en electrisch zijn, ik heb bijde nl op mijn trust kaart, 2 x in en 2 x uit
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dit moet je instellen op het opnemende apparaat. Dit is bij mijn MD- en DAT-recorder tenminste wel zo!
Er vindt geen bidirectionele communicatie plaats, dus er is geen sprake van besturing...
Er vindt geen bidirectionele communicatie plaats, dus er is geen sprake van besturing...
Ja daarom ik twijfelde er al aan....
Is het zo dat je met die trustkaart op kan nemen vanaf de CDspeler oid zonder instellingen? en dat ie dan zelf stopt?
want als dat zo is bouw ik het gewoon in mn pc want daar hangt toch al een LPT controle paneeltje aan
Is het zo dat je met die trustkaart op kan nemen vanaf de CDspeler oid zonder instellingen? en dat ie dan zelf stopt?
want als dat zo is bouw ik het gewoon in mn pc want daar hangt toch al een LPT controle paneeltje aan
Verwijderd
Optisch SPDIF is enkel een geluidssignaal, geen besturing. (normaal dan)
en of je trustkaart vanzelf stopt, dat ligt aan welk programma je gebruikt met opnemen.
en of je trustkaart vanzelf stopt, dat ligt aan welk programma je gebruikt met opnemen.
Pagina: 1