Seti - sequence.keyserver.org

Pagina: 1
Acties:

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Vroeger dan verwacht is het IP adres gewijzigd. DNS is echter nog niet ok. Het nieuwe IP is 217.136.239.187
Sequence, als je dit leest, ik kan nog niet mailen, maak jij DNS in orde ?
Mijn excuses voor de ongemakken .... :|

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Uhm, betekend dit dat we (tijdelijk) moeten flushen naar het IP-adres ipv het DNS-adres? Zonde van de WU-tjes als die weg worden gestuurd het grote internet op naar een fout adres. :)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
ColdRain, moet je niet met Dutchman mailen. Volgens mij heeft hij het domain keyserver.org

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
[root@root /]# host sequence.keyserver.org
sequence.keyserver.org has address 217.136.239.187

We spend our years as a tale that is told

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

vandaar dat ik net niet bij de hitparade kon :o
nu wel beschikbaar op standaard poort? of nog steeds op 24080? (http bedoel ik dus ;))

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Volgens mij doet Seti ut weer, heb net een nieuwe unit opgehaald. :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Kunnen dit soort dingen niet veel beter via E-Mail, IRC, ICQ, MSN, GSM, GPRS, YIM, AIM, etc ??

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
Misschien die emergency-mailinglist van DPC gebruiken voor dit soort dingen? Moet die wel weer werken want ik heb me van het weekend nog proberen aan te melden maar dat ging niet echt

• ColdRain
Sequence schreef op 02 september 2002 @ 13:49:
vandaar dat ik net niet bij de hitparade kon :o
nu wel beschikbaar op standaard poort? of nog steeds op 24080? (http bedoel ik dus ;))
Ik vrees dat die hitparade zowiezo weinig zin heeft omdat Berkeley er gedurende dik 9 uur uit heeft gelegen: van acht uur gisteravond tot halfzes vanmorgen. De scripts hebben gerund, maar de data is nogal "kwakkel" :|
Voorlopig is het nog 24080, alhoewel die op 80 ook al min of meer in orde is. Jouw site bv staat al op 80 :) Nog ff proefdraaien, dan mag je 'tachtigen' zoveel je wil :p

• ColdRain
jfeelders schreef op 02 september 2002 @ 11:03:
Uhm, betekend dit dat we (tijdelijk) moeten flushen naar het IP-adres ipv het DNS-adres? Zonde van de WU-tjes als die weg worden gestuurd het grote internet op naar een fout adres. :)
Wil je flushen doe het dan voorlopig op IP adres tot de rest van de wereld door heeft dat Dutchman! sneller is dan zijn schaduw :+
En anders hou je je results eventjes bij.
Je gaat er geen verliezen want van dat onbekend adres krijgt je client geen antwoord. (of sla ik de bal compleet mis ?)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je mist wat omdat ie dus effe geen verbinding kan maken en je client misschien dus effe niks doet.. helaas..

enne
[eNeRGy] schreef op 02 september 2002 @ 14:19:
Kunnen dit soort dingen niet veel beter via E-Mail, IRC, ICQ, MSN, GSM, GPRS, YIM, AIM, etc ??

gelukkig heeft ie vandaag voor deze methode gekozen, @home ligt er bij mij nl uit.. bovendien kan op deze manier iedereen zien wat er aan de hand is ;)

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

TFHfony

Professional Weirdo

Voor mensen die evt snel WU's nodig hebben en problemen mochten hebben met het bereiken van de queue van Coldrain, kunnen evt ook bij mij terecht. Link in signature :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• ColdRain
tfh schreef op 02 september 2002 @ 16:27:
Voor mensen die evt snel WU's nodig hebben en problemen mochten hebben met het bereiken van de queue van Coldrain, kunnen evt ook bij mij terecht. Link in signature :)
Yep, that's the spirit ... }:O

• ColdRain
Voor zover ik kan nagaan is de DNS update nu vrijwel overal gepropageerd. Oef >:)

Verwijderd

/me snapt er niks van.

ik heb nu bij proxy staan: sequence.keyserver.org 5517
wat moet ik hier nu van maken, wil ik toch normaal kunnen flushen en fetchen?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
simpel:
sequence.keyserver.org 5517

punt :)

We spend our years as a tale that is told

• Witlof
Je hoeft niets meer te veranderen volgens ColdRain. De DNS-Servers zijn allemaal weer zo'n beetje geupdate zodat sequence.keyserver.org weer naar het juiste IP-adres wijst :)

Verwijderd

Witlof schreef op 02 september 2002 @ 19:33:
Je hoeft niets meer te veranderen volgens ColdRain. De DNS-Servers zijn allemaal weer zo'n beetje geupdate zodat sequence.keyserver.org weer naar het juiste IP-adres wijst :)
thx,
heb zojuist een wu gefetcht en dat werkte.

• Witlof
Hmm, ik heb nog steeds problemen maar ik flush dan wel even tijdelijk direct naar Berkeley tot het weer goed werkt via de DNS-Name. Zal morgen weer terug zetten want dan zal het wel weer werken. Eens kijken of we morgen nog wel de top 50 kunnen behalen door direct naar Berkeley te flushen ;)
Pagina: 1