Beveiligd printen met een HP LJ 4100

Pagina: 1
Acties:

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:46

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Diverse mensen binnen het bedrijf drukken regelmatig gevoelige dossiers af en het zou handig zijn om documenten te beveiligen met een pincode die ingevoerd moet worden voordat er afgedrukt wordt. Dit is mogelijk met o.a. de HP Laserjet 4100 serie. Ik heb het een keer werkend gezien alleen ik kan met geen mogelijkheid deze optie terug vinden in de handleiding en met google kom ik alleen maar oplossingen tegen die nog een stapje verder gaan. (keycards e.d.) Volgens mij was het de bedoeling dat je bij het afdrukken een optie aanvinkte met de pincode erbij. Ik heb de PCL6 driver van HP geinstalleerd. Wie kan me een zetje de goeie richting opgegeven? :)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:46

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Niemand een idee?

Verwijderd

Ja ik heb die spullen nog een keer verkocht... hoe heet het ook al weer? Ik weet dat het niet van HP is maar van een derde partij. Ik weet ook dat ze te bestellen zijn bij die ene distributeur die nogal erg veel grotere aparte papierladen heeft voor de grotere laserprinters. Stond ook iets van op de HP site. Toen was het voor de 4050 maar het zal hetzelfde werken op de 4100.