Toon posts:

Tijd voor een nieuwe bak :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer eens wat nieuws!

Zoiets had ik in gedachten:
- Abit VP6 of MSI 694D Pro
- 2x Pentium III 700E (wil ze op 933 hebben)
- 2x Golden Orb
- 256 MB RAM (heb ik nog liggen)
- 30 GB harde schijf (heb ik nog liggen)
- Regiovrije DVD-speler (suggesties? heb nu een Pioneer 6x DVD, maar ben er niet zeker van of die regiovrij is)
- Regiovrije hardwarematige DVD-decoder, met TV uitgang (suggesties?)
- Asus Geforce 32 MB (heb ik nog liggen)
- Iiyama 22"
- 3com 905
- 19" rackmountable casing

Operating System:
Windows 2000 Professional
(ga nou niet blaten dat Linux beter is, want dat weet ik al - daar heb ik een andere dual 500 voor:))

Wat ik ermee doe:
Multimedia applicaties als Photoshop & Premiere, maar ook audio-bewerking. Verder natuurlijk grazen voor DPC :D

Tips, aanvullingen, etc. zijn allen welkom.

Verwijderd

Ehh, post wat plaatjes als je hem af hebt :)

Verwijderd

Scoor een Intel nic, die 905's zijn helaas lang niet zo goed als de Intel's. 3com heeft z'n beste tijd gehad ...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 23:40 schreef HlpDsK het volgende:
Ehh, post wat plaatjes als je hem af hebt :)[/quote]Prima, komt voor elkaar. Maar wil wel eerst even de vraagstukken van mijn kant opgelost hebben als je het niet erg vindt. Beetje zonde om eerst de helft te bestellen en daarna de andere helft :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 23:51 schreef mindset het volgende:
Scoor een Intel nic, die 905's zijn helaas lang niet zo goed als de Intel's. 3com heeft z'n beste tijd gehad ...[/quote]Ook goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Om te voorkomen dat m'n topicje naar de 2e pagina verdwijnt hier een inhoudloze post.:P

Kom op mensen...beetje advies op DVD-gebied zal mij geen slecht doen.

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Pioneer 105 16x40!
Mooi slot-in systeem.
Is op dit moment het snelste volgens mij, en nog regiovrij te krijgen ook m.b.v. een gehackte firmware-upgrade.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Mindset, geef dan eens feiten of argumenten dat Intel NIC's beter zijn dan 3COM?

Ben ik erg benieuwt naar, dan stap ik misschien over op Intel namelijk

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1