Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Big Brother SMS :r :r. Wie ook gehad na afmelding oude BB?

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik had me vorig jaar aangemeld bij Big Brither SMS, maar meteen dacht ik toch maar om me af te melden (hoppa weer 4 euro pleite), nu kreeg ik gister weer zo'n SMSje van Big Brother met de vraag of ik weer op de hoogte zou willen worden gehouden? En dat ik dan JA naar een 4cijferig bekend nummer moest sturen. Nu had ik me vorig jaar dus wel afgemeld en dat betekent dus dat mijn mob. nr. uit hun bstand is gehaald, of niet soms? En wie heeft ook de Big Brother SMS gehad nadat ie zich had afgemeld vorig jaar?

En is hier ook beltegoed van verdwenen, want dat kon ik ff niet controleren.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

AW_Bos schreef op 02 september 2002 @ 09:26:
Ik had me vorig jaar aangemeld bij Big Brither SMS, maar meteen dacht ik toch maar om me af te melden (hoppa weer 4 euro pleite), nu kreeg ik gister weer zo'n SMSje van Big Brother met de vraag of ik weer op de hoogte zou willen worden gehouden? En dat ik dan JA naar een 4cijferig bekend nummer moest sturen. Nu had ik me vorig jaar dus wel afgemeld en dat betekent dus dat mijn mob. nr. uit hun bstand is gehaald, of niet soms? En wie heeft ook de Big Brother SMS gehad nadat ie zich had afgemeld vorig jaar?

En is hier ook beltegoed van verdwenen, want dat kon ik ff niet controleren.
tuurlijk houden ze je gegevens, daar ga je mee akkoord als je je aanmeld. Je bent immers een interresante doelgroep (big brother fan, zo eentje die mee gaat in hypes dus) en als gevolg daarvan waardevol voor marketing