tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
zit dat ding vast-gesoldeerd ? Of ligt ie er los in en dan met een stekkertje ?
Ik had een MP3 discman met een vaste accu (is dus kut, want je kunt inderdaad niet ff andere standaard batt. erin flikkeren als ze leeg zijn) en die zat gewoon vast met een draadje&stekkertje. Helaas was de accu zo exotisch dat het onmogelijk was om een andere te vinden of ik moest een peperdure kopen bij de fabrikant.
Ik had een MP3 discman met een vaste accu (is dus kut, want je kunt inderdaad niet ff andere standaard batt. erin flikkeren als ze leeg zijn) en die zat gewoon vast met een draadje&stekkertje. Helaas was de accu zo exotisch dat het onmogelijk was om een andere te vinden of ik moest een peperdure kopen bij de fabrikant.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Geen ID of hij vastzit, staat niks over op internet bij de meeste spelers/fabrikanten.YellowCube schreef op 02 september 2002 @ 13:58:
zit dat ding vast-gesoldeerd ? Of ligt ie er los in en dan met een stekkertje ?
Ik zal eens wat rondmailen naar fabrikanten om wat Xtra info te krijgen over de accus.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hoe doen de tweakers dat dan met hun iPod etc als de batterijen leeg zijn onderweg¿
Het lijkt me gewoon errug vervelend als dat gebeurd. Met me eXpanium kan ik er gewoon andere batterijen ingooien....
Het lijkt me gewoon errug vervelend als dat gebeurd. Met me eXpanium kan ik er gewoon andere batterijen ingooien....
\o/
Verwijderd
Volgens mij zitten de batterijen gewoon los
want waarom geven ze er anders 2 setjes bij (bij de Creative jukebox 10/20 GB)
volgens mij kan je de batterijen gewoon los maken en er nieuwe in stoppen
een nadeel,
de batterijen bij de Creative jukebox gaan maar 4 uur mee. Dus als je veel wilt spelen dan moet je je adapter mee nemen of een aantal reserve batterijen...
want waarom geven ze er anders 2 setjes bij (bij de Creative jukebox 10/20 GB)
volgens mij kan je de batterijen gewoon los maken en er nieuwe in stoppen
een nadeel,
de batterijen bij de Creative jukebox gaan maar 4 uur mee. Dus als je veel wilt spelen dan moet je je adapter mee nemen of een aantal reserve batterijen...
Verwijderd
maar bij de Creative jukebox 3 zit de batterij los (je kan er ook een 2e batterij (accu) instoppen
Ik heb een Archos Jukebox 10gb. En volgens mij kun je die batterijen gewoon verwisselen. Maar ik zorg dat ze altijd opgeladen zijn... Is veel handiger.
Paul:*)
Paul:*)
bij de gewone jubox van 6 gig zittener gewoon 4 penlites in en in de archos meen ik ok 
maar das niet zeker
maar das niet zeker
In de Archos Jukebox Studio/Recorder 10/20 zitten inderdaad AA-batterijen.
Ik dacht dat bijv. een Ipod ongeveer 10uur kan spelen op de accu. Dat lijkt me toch ruimschoots voldoende voor 1 dag. Als je hem dan gewoon elke avond oplaadt? (is toch lion)
Of begrijp ik het verkeerd?
Inderdaad...
Verwijderd
dat klopt en als je hem aan je pc hangt wordt ie ook al opgeladenRoy schreef op 06 november 2002 @ 18:19:
Ik dacht dat bijv. een Ipod ongeveer 10uur kan spelen op de accu. Dat lijkt me toch ruimschoots voldoende voor 1 dag. Als je hem dan gewoon elke avond oplaadt? (is toch lion)
het is gewoon en stukje kunst
Pagina: 1