Toon posts:

Wie is tevreden met zijn Geforce2

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dus doet hij bij elk spel Het goed of Zuigt het gewoon
Let me nOW
TLD
THE WORLD AND MY ASS

• 504
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 15:37

504

Ik.

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 16:01
Telt de Geforce II MX ook mee???....Dan ben ik tevreden!!

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Prima kaartje, geen problemen er mee gehad.
Alhoewel.
Was een keer bezig achter mn pc-kast en trok de monitor kabel er ff uit, daarmee trok ik de V7700 ook een beetje mee--->fan waarschijnlijk gestopt, en na een minuutje ofzo geen beeld meer, een verbande Geforce2 :)
Gelukkig wisten ze dit niet bij de pc-zaak waar ik em naar terugbracht :)

Verwijderd

Topicstarter
ze tellen allemaal mee

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Quake Addict hiero, en een MadOnion addict, dus yep errug tevreden.

Die-hard Brexiteer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
GeForce 2 GTS hier, eerste 2 maanden om te huilen, maar op mijn nieuwe moederbord gaat ie als een speer en is hij mij elke cent waard.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ASUS v7700 deluxe net een week of 2 in gebruik, prima tevreden alleen een rib uit mijn lijf :) ik had hiervoor een Geforce 1 DDR ook een prima ding

Verwijderd

Zeer Tevreden. Ik heb de Hercules GTS 32Mb en hij gaat als een trein. Had hiervoor de Creative DDR maar het was de upgrade waard!!

Specs:

TB800@950/Asus A7
128 Mb PC-133
30GB Maxtor ATA-100
Sb Live

Verwijderd

Geforce 2 mx --->ZWAAR overgeclocked @220/225
heb ook 3 koelers :)

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 11:12
Asus v7700 Deluxe.

Ben blij dat ik geen andere heb genomen want deze bevalt me prima!

Verwijderd

Hercules Geforce 2mx

Uitermate tevreden ermee.

Verwijderd

Hercules 3D Prophet 2MX, matig tevreden tot nu toe, hij draait in een K6-2 systeem, dus dat wil voor geen meter. Traag, traag, traag:( Maar als ik straks een ander syssie heb, dan wil ie wel:)...

Verwijderd

Hercules Prophet 2 GTS 32 wordt afgeremd door Celly 400. Voor de rest prima. Behalve Diablo 2, maar bij wie loopt dat spel wel goed?

Verwijderd

Creatief GeForce 2 GTS, hij is gewoon keigoed :)

Verwijderd

Badman, je moet voor de lol eens de Via 4 in 1 of alleen de Via AGP driver installen (wat je leuk vindt). Te downloaden bij Via

Verwijderd

Ik heb niet eens een mobo met VIA chipset...wel een BX (Abit BX6 2.0)

Verwijderd

Floeps...

Bij mij was dat iig de oplossing. Maargoed, ik weet het dus ook niet meer...

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 11:12
Zie je? problemen he!
dus gewoon de Asus V7700 Deluxe kopen :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
He ik heb de Asus 7700 maar heel vlug omgerolen voor een Creative GeForce 2 want ik kreeg alleen maar blauwe schermen met die Asus 7700, en dat nog wel op een Asus P3B-F moederbord ook! Deze Creative is perfect, geen problemen of niks en hij draait aan een leuke 220/400Mhz.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Hier een Herculec GTS 2 32Mb, hele fijne kaart, hiervoor een TNT2, was ook goed, maar ja deze is toch weer een heel stuk sneller...

K7 700@972 +KA7 +128Mb 133.

• FatalError
  • Laatst online: 30-08 09:27
Hercules GF2 64 MB hier. Behalve dat ik hem niet zo ver kan overklokken is het een beest van een kaart met (met de laatste drivers enzo) heel weinig problemen

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• MUSTIS
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik kocht em toen ie net uit was :(
eerste 2 (3?) maanden geen spel kunnen spelen, na veel lezen en kloten errug stabiel gekregen, heb em overgeklokt en hij trekt nu 60 fps met 1024, 32 bit in q3

na 2 maanden afkicken was et extra lekker toen ik gewoon weer me games kon spelen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik heb Powercolor Geforce 2 met TV-out.

Werkt perfect, boven verwachting. Nog nooit problemen mee gehad, behalve met meegeleverde spel Testdrive 5. Maar ook neit echt veel aandacht aan oplossen probleem besteed. Toch een baggerspel.
Pagina: 1