Toon posts:

[mozilla] hotmail werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik mozilla zo kan instellen dat hij zich voordoet als IE?
Ik kan me namelijk niet registren bij Hotmail omdat hij m'n browser te oud vindt ;)

any ideas?

Verwijderd

Opera installeren....

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
Wat je ook kunt doen is ff met een andere browser of computer reggen, het schijnt dat hotmail het daarna wel doet (spreek niet uit ervaring, want ik heb nog nooit van m'n leven hotmail gebruikt :P )

Verwijderd

hier is een hele makkelijke oplossing voor :) uabar -> http://uabar.mozdev.org. Dit is een plugin voor je browser waarmee je elke useragent in kan stellen die je maar wilt. Zo lees ik ook met mozilla mn hotmail, gaat prima :D

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 12:50

wzzrd

The guy with the Red Hat

* wzzrd gebruikt geen uabar, maar heeft toch toegang tot z'n (nutteloze) hotmail-account onder linux. Met Mozilla 1.0.

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:31
Hotmail werkt bij mij wel in Mozilla 1.0. Het aanmaken van het bijbehorende Passport-account is mij alleen nooit gelukt en als ik het goed begrijp gaat het daar bij jou ook mis. Met opera lukte mij dat trouwens ook niet. Je kunt dus alleen het Passport-account aanmaken op een andere computer, de rest werkt dan wel.

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zordaz schreef op 02 september 2002 @ 08:41:
Het aanmaken van het bijbehorende Passport-account is mij alleen nooit gelukt en als ik het goed begrijp gaat het daar bij jou ook mis.
Voor alle details, zie bug 141279

Verwijderd

Topicstarter
zordaz schreef op 02 september 2002 @ 08:41:
Hotmail werkt bij mij wel in Mozilla 1.0. Het aanmaken van het bijbehorende Passport-account is mij alleen nooit gelukt en als ik het goed begrijp gaat het daar bij jou ook mis. Met opera lukte mij dat trouwens ook niet. Je kunt dus alleen het Passport-account aanmaken op een andere computer, de rest werkt dan wel.
Dat is precies mijn probleem. Met Opera is het mij gisteren overigens wel gelukt.
Ik kan hotmail wel bekijken in mijn Mozilla browser. Het ging idd om het aanmelden.
Niet dat ik ooit hotmail gebruik, maar het ging mij voornamelijk om het aanmaken van een msn account.

Verwijderd

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Hotmail.com (of passport.com, anyway: Microsoft) en hun dringend te vragen het probleem op te lossen.

Het is een "probleem" in hun browser-detectie. (So wie so onzin, die browser-detectie, en dan zeker het blocken van onbekende browsers.) Lees alle follow-ups maar eens van die "bug" : http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=141279

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kan alles met hotmail in combi met mozilla behalve attatchments downloaden / toevoegen :'(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik begrijp dat het gaat om browswer detectie. (User agent strings).
Toen ik nog KDE gebruikte had ik met Konqueror heel eenvoudig de mogelijkheid om mij voor te doen als IE of een andere browser. Ik vroeg me dus af of hetzelfde mogelijk is met Mozilla. Dat kan dus ;).
Ik heb ook al een mail naar M$ gestuurd...

Eigenlijk ligt het probleem gewoon bij M$ en zouden we de useragent string helemaal niet moeten willen veranderen. Dit zorgt er alleen maar voor dat M$ beter in de statistieken naar voren komt....
Pagina: 1