Verwijderd

Topicstarter
Op GPRS World las ik het volgende:

Na de Nokia 7650 en de SonyEricsson P800 die later dit jaar op de markt komt heeft nu ook het Koreaanse Samsung aangekondigt een telefoon op de markt te brengen met ingebouwde foto camera. Het versturen van kiekjes vanaf een mobiele telefoon wordt gezien als een toekomstig succesnummer vergelijkbaar in populariteit met het huidige SMS. De Camera-Phone (Samsung geeft nog geen type-aanduiding) is ondermeer uitgerust met een TFT display met 65.536 kleuren, 40 stemmige ringtones, Java en MMS om de foto's te verpakken en versturen. Eind dit jaar wordt het model (in Duitsland) in de winkels verwacht. De prijs is nog niet bekend.

Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/samsung_cameraphone/cameraphone_0.jpg

:9~ Java, MMS, 40 polyfonische beltonen, 65.536 kleuren TFT display, camera :9~

Weet iemand al wat meer info over dit toestel :?

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Sowieso valt het me op dat Samsung bezig is 'n hele golf toestellen op de markt te gooien. Het ene aangekondigde toestel ligt nog niet op de plank, of het volgende nóg uitgebreidere model is al aangekondigd.. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhouden.

Vind 't wel leuk: doordat Samsung met allemaal mooie snufjes komt (welk ander toestel heeft zoveel kleuren als deze telefoon?!) zullen andere aanbieders ook snel door moeten ontwikkelen om bij te blijven..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit toestel hangt als dummy in de winkel waar ik werk, als toekomstig model.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Met die 40stemminge ringtones zit je best voor lul in de bus.
Ik heb een XDA en kan elk .wavje afspelen welke ik wil, toch heb ik eenheel basic tingeltoontje, of trilstand. Al die mensen die omkijken is even leuk, daarna wordt het al gauw irritant.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
haas schreef op 02 september 2002 @ 00:23:
Dit toestel hangt als dummy in de winkel waar ik werk, als toekomstig model.
Toevalig de Dutchtone shop in Den Haag :?
Zo ja, dan is het een ander model want die is geschikt voor dat Japanse netwerk (damn! hoe heet dat ook al weer)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-03 11:50
Weet je zeker dat deze een TFT scherm heeft, of heeft hij net als de samsung s100 een LCD scherm. Ik heb zelf sinds kort de samsung t100 met TFT scherm, mooi beeld.
Pagina: 1