Celeron, unlocken wel, of niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Een goedenavond ;)

Volgende vraag spookt (nou ja) al een tijdje door m'n kop heen.
Ik ben in het bezit van een Celeron 433Mhz, 6,5*66Mhz dus.
Nadeel is alleen, hij is multiplier locked.
Nu heb ik tijd terug van een klasgenoot gehoord dat het WEL mogelijk een celeron te unlocken, door te zorgen dat bepaalde pinnen geen contact maken oid.
Nu heb ik daarstraks zowat alle mogelijke sites met info van Google afgehaald, maar daar kreeg ik alleen berichtjes dat mensen het wel gelukt was, maar verder niks.
Nu vraag ik me dan ook af of het überhaupt wel mogelijk is om een Celeron te unlocken, of dat het allemaal maar BullShit is?
Is het mogelijk, dan zou ik graag willen weten waar ik meer info kan krijgen (pc flipt bij een FSB hoger dan 75 :().
Als hier meerdere mensen zeggen dat het NIET mogelijk is, is het weer een gerecht dat mij wereld uitgeholpen is.

Iig vast bedankt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:20
das bullshit

edit: gooi je fsb es op 100, dan loopt je pci bus ook normaal (bij 75 niet)

if broken it is, fix it you should

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-08 21:56
Het spijt me voor je, maar het is dus niet mogelijk...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het enigste wat ken is de FSB op 100Mhz zetten, zodat je dividers goed komen te staan

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Check Frequently Asked Questions DOC Die CPU's (en zeer zeker de Celeron 433) krijg je _niet_ unlocked, dat is gewoon algemeen bekend. Je zit dus schijnbaar aan het plafond met je huidige spul.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.