Toon posts:

welke monitor 17 - 19" voor geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een leuk monitortje die mijn asus v7700 deluxe tot uiting laat komen. ik ben niet op zoek naar zo'n flatscreen beeldscherm, moet wel betaalbaar blijven (student :))

graag jullie advies

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

The Legend

*Plop*

Het is niet zozeer de combie van je monitor en je videokaart hoor, je hebt dus al een goeie kaart, nu nog een goede monitor.

edit:

Ik weet niet wat je budget is maar dit is wel een leuke:
Iiyama 17" S700TJ1 Vision Master 400 FL 600,-

Ik ben toch malle pietje niet!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Iiyama, dat zijn inderdaad goede en relatief goed geprijsde monitoren.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

IIyama, kost wat meer dan die bagger merken maar je hebt dan echt iets goeds voor je staan, ben zelf een verschikkelijk blije IIyama gebruiken, (A901HT diamontron buis)
Succes,

Verwijderd

Hansol 17" 710P

Prima specs, prima beeld, prijs OK.

Verwijderd

Je moet voor een monitor gaan 17/19 inch die binnen jouw budget valt EN 1280x1024 op refreshrate van 85 Hz aankan.
Want bij minder Hz zie je het beeld toch flikkeren. Dit was mijn criterium bij het kopen van m'n huidige 17 inch en ik wilde een flattron vandaar dat het geen 19 inch geworden is. Ik heb nu de LUcky Goldstar Flatron 795FT+ voor me staan. SUPER tevreden!! Moet je wel 900,- voor neerleggen. Voor 1000,- kun je een bolschermige 19" kopen die die 85hz haalt. Gewoon even door alle specs rammelen en uiteindelijk hou je dan een stuk of 6 monitoren over (3 17inch en 3 19 inch ofzo).
Succes

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zeld heb ik de Sony CPD-420GST Trinitron (iets ouder model al weer). Die haalt 1280x1024 in 90 Hz, werkt prima ! Kostte destijds (januari vorig jaar) 1450 piek (incl.).

Virussen? Scan ze hier!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Iiyama met zo'n platte beeldbuis. De ideale monitor !
Veel prettiger dan al die bolle buizen

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb de lg 995E gekocht voor 900 piek, perfecte 19 inch monitor, max 1600x1200 res op 75Hz geloof ik. kijk zelf anders even, www.lgeus.com

deze heeft ook niet die strepen die op de pyama zitten waar sommige mensen zeggen last van te hebben. Bovendien is-ie uit eerdere tests met 34 andere 19 inch monitoren als beste uit tests gekomen

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:36
Ik ben hier een trotse bezitter van een iiyama 17" VM pro 410, en hij bevalt me echt uitstekend.
en over die lijntjes gesproken. Mensen die er geen hebben kunnen wel zeggen dat er 2 van die rot? lijntjes lopen.
Maar in het begin let je er alleen op omdat je weet dat ze er zitten, maar als je hem zelf hebt vallen die lijntjes je niet eens meer op hoor!
Tja en zo'n platte buis is echt relaxed, als je dan op zo'n bolle kijkt (die naast mij staat) dan zie je het verschil gelijk.
En als je een iiyama koopt zit het wel goed met de herzen :)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
TSSSK! Stumpers! :)
Ik heb een Philips 107P Brilliance.
Helemaal plat, met 2 inputs, dus monitor switch ook nooit nodig. En kostte nieuw maar 800 piek!
Koop die gewoon, super dingetje...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:56 schreef DarkHelmet het volgende:
TSSSK! Stumpers! :)
Ik heb een Philips 107P Brilliance.
Helemaal plat, met 2 inputs, dus monitor switch ook nooit nodig. En kostte nieuw maar 800 piek!
Koop die gewoon, super dingetje...[/quote]tja, dinge_tje_ he, dat zegt al genoeg :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb nu de LG 795 FT+ en dat is ook een super fijne monitor. Maar ik denk dat het het beste voor je is om gewoon een winkel binnen te stappen en een paar monitoren te bekijken. Dan zie je vanzelf welke je wilt hebben.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Iiyama 19" Vision Master Pro 450!
Heerlijk scherpje!

>:)

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 20:22 schreef Beaves het volgende:
Ik heb nu de LG 795 FT+ en dat is ook een super fijne monitor. Maar ik denk dat het het beste voor je is om gewoon een winkel binnen te stappen en een paar monitoren te bekijken. Dan zie je vanzelf welke je wilt hebben.[/quote]Nou, alleen als je op het uiterlijk van de monitor wil afgaan dan, want in bijna alle zaken staan al die monitoren allemaal op een verdeelblok zodat je op allen hetzelfde beeld ziet, dit is dus een slecht signaal en geeft geen goed beeld van de monitor, maar wel een indicatie.

Heb zelf een 19" LG 910C, prima bak, kostte vorig jaar 900 piek en een 19" NEC FE950, kostte iets minder dan 1300 piek.

De belangrijkste tip uit deze reacties is inderdaad:
Kijk naar de resoluties icm de refreshrate die de monitors aan kunnen, wat de aanbevolen standaard instellingen zijn enzo. En wat ook makkelijk kan zijn, hoeveel jaar ON SITE garantie je erbij krijgt.

Blaat

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 22:03 schreef natas het volgende:
Iiyama 19" Vision Master Pro 450!
Heerlijk scherpje!

>:)[/quote]Welke resolutie, en welke kaart?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 22:43 schreef Cowboy Henk het volgende:

De belangrijkste tip uit deze reacties is inderdaad:
Kijk naar de resoluties icm de refreshrate die de monitors aan kunnen, wat de aanbevolen standaard instellingen zijn enzo. En wat ook makkelijk kan zijn, hoeveel jaar ON SITE garantie je erbij krijgt.[/quote]Iiyama, hebbe een hoge refreshrate :), en ook nog 3 jaar on site garantie :D

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Heb nu sinds een paar weken zo'n budget 19 inch iiyama, de S900MT (ben ook student), met een Gf2 mx en die bevalt prima...draai op 1280-1024 bij 85 Hz en hijschijnt zelfs 89 aan te kunnen ..... wilde graag een 19 inch, werkt toch wel erg prettig en hij was maar 815 piekjes. Bij Winkelman in Enschede
Pagina: 1