/dev/null
download soundforge pak een standaard windows geluidje en gooi er wat effecten over heen, kan je zelf een extreem irritante gaan maken
kazaa -> moet ik dat zeker helemaal gaan installerene nzoVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:23:
mmmmzz doe dat met Windows Scheldulder (of zo)
Kijk voor zo'n geluid bij Kazaa
enne, taskmon doet ut hier niet echt best meer,
dus gebruik ik winbar als wekker, maar die ken alleen wav aan.
/dev/null
OMG
gaat ie t hier vragen
gaat ie t hier vragen
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D
die sla ik altijd kapot...
(En hier stond een dubbelpost
/dev/null
en je denkt dat je toetsenbord, muis, beeldscherm, radio of computer wel een flinke rechste kunnen verdragenvriesdude schreef op 01 september 2002 @ 22:31:
[...]
die sla ik altijd kapot...
(En hier stond een dubbelpost)
mijn pc staat op 3 meter afstand van me,EnsconcE schreef op 01 september 2002 @ 22:35:
[...]
en je denkt dat je toetsenbord, muis, beeldscherm, radio of computer wel een flinke rechste kunnen verdragen
[...]
dan moet ik toch echt eerst mijn bed uit
/dev/null
waarom doe je dat dan niet met je wekker 
edit:
3 meter verder zetten dus
3 meter verder zetten dus
offtopic:
ik ga slapen
ik ga slapen
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
zet een nummer van hazes op daar wor je wel wakker van
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ik heb om eerlijk te zijn 0 mp3'tjes,
anders had ik die wel omgezet naar wav.
/dev/null
Als jij vanmorgen om 06:00 op had moeten staan had jij om 22:43 allang in bed moeten liggen jochie!vriesdude schreef op 01 september 2002 @ 22:43:
[...]
ik heb om eerlijk te zijn 0 mp3'tjes,
anders had ik die wel omgezet naar wav.
En voor mensen die niet uit hun bed kunnen komen omdat ze hun wekker naar de maan slaan heb ik 1 tip...:
Pak 2 emmers, 1 met 10 liter water vullen 1 met de stront van het oudste familielid.
Hang ze beide boven je hoofdkussen, maak een constructie zodat 1 van de 2 emmers (random dus) om 06:00 om word gekeerd...
Iets in me zegt dat je dan om 05:59 uit jezelf wakker word om alvast aan de kant te stappen.
Maar ja, das nu niet meer nodig...
ps. was je op tijd?
Alles kan stuk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()