Is het mogelijk om zelf een monitor switch te maken?
Ik had zelf het volgende idee in gedachten:
Ik pak een 2 monitorkabels, die ieder in een computer gaan. De andere kant sluit ik aan op een schakelaar die 15 polen kan schakelen (bstaan ze wel??).
Aan de andere kant van de schakelaar komt een crt-connector (het vrouwtje).
Aan deze connector sluit ik de monitorkabel van de monitor aan. Deze schakelaar en de connector monteer ik in een stalen kastje.
Nu zit ik met het volgende probleem:
Krijg ik problemen met stroring, misschien omdat er slechte afscherming is bij de monitorkabel?
Moeten de signalen versterkt worden, of heb ik een voeding nodig?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, aangezien ik het te duur vind om iets nieuws aan te schaffen, en veel leuker is om zoiets zelf te maken
(als het werkt)
Ik had zelf het volgende idee in gedachten:
Ik pak een 2 monitorkabels, die ieder in een computer gaan. De andere kant sluit ik aan op een schakelaar die 15 polen kan schakelen (bstaan ze wel??).
Aan de andere kant van de schakelaar komt een crt-connector (het vrouwtje).
Aan deze connector sluit ik de monitorkabel van de monitor aan. Deze schakelaar en de connector monteer ik in een stalen kastje.
Nu zit ik met het volgende probleem:
Krijg ik problemen met stroring, misschien omdat er slechte afscherming is bij de monitorkabel?
Moeten de signalen versterkt worden, of heb ik een voeding nodig?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, aangezien ik het te duur vind om iets nieuws aan te schaffen, en veel leuker is om zoiets zelf te maken