Toon posts:

PC doet helemaal niets

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok even de voorgeschiedenis:

Circa 2/3 weken geleden stelde ik in het bios van mijn TH7-II-RAID in dat deze aan moest gaan indien ik mijn wachtwoord intypte als de computer uit staat. Ik save de settings, laat WinXP Pro booten, sluit pc af en typ mijn wachtwoord in.
PC doet niks
Ik druk op de power knop
PC doet niks
Ik druk op het PWR knopje op het mobo
PC doet niks
Ik reset m'n CMOS
Ik druk op de power knop
PC doet niks
Ik druk op het PWR knopje op het mobo
PC doet niks

Ja daar sta je dan met je droge harses :D

Nou ik dacht gelijk dat het aan de voeding lag dus pc uit elkaar gehaald.
Abit gemailed, FF gekeken of condensators stuk waren (eigen inbreng want van hun hoor ik alleen maar RMA RMA RMA) Board ziet er perfect uit.

Het 5V stand by lampje brand wel op het moederbord, dat geeft toch een indicatie dat het board niet stuk is.

Mijn centjes zijn nog steeds niet gestort dus ik had geen geld om een nieuwe voeding te kopen wat vandaag dus ook overbodig bleek.

Groen met zwart van de atx mobo aansluiting op elkaar gezet met een draadje, fan gaat draaien, alle draadjes nagemeten en die bevatten keurig de nodige waardes.

Ik zet net moederbord op m'n bureau neer, P4 erop, boxed cooler erop want m'n nieuwe spire kreeg ik er niet op :+, geheugen erin + nep modulletjes, voeding en fans aangesloten, AGP videokaartje erin maar helaas nog steeds geen resultaat.

Weet iemand van jullie waar het aan kan liggen? tips, ideeen, of moet ik hem gewoon naar Abit sturen? (Heb illegale bios flash :()

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Jaymz

Keep on moving !

Dit topic is gesloten.