Ik heb nog een oude mobo hier liggen met een P90 erop (ooit es bij de Vobis gekocht rond 1995). Nu heb ik een 10gb hd gekocht maar die wordt niet herkend door de bios.... sterker, hij boot nie eens als ik de hd aansluit en stopt na de keyboard detectie (BIOS kan ik ook nie in).
Nu wil ik duz de bios gaan flashen maar daarvoor moet ik de fabrikant weten. Het BIOS is gemaakt door AMI maar omdat het mobo nie van AMI is kan ik de BIOS nie via de AMI site flashen, daarvoor wordt ik duz verwezen naaar de site van de fabrikant.
Ik heb al een beetje rondgeneusd op het mobo maar een naam is nie te vinden wel valt het op dat er een aantal opvallende codes zijn nl:
PB 629457-004 (op de achterkant)
PBA 634468-403 (tussen ISA-slot 3 en 4)
AA 63056-003 (aan de rand bij de sloten)
De combi PB zie ik 2x maar dat zou kunnen duiden op packard bell... maar dat lijkt me sterk in een Vobis PC.
Het mobo is gemaakt in ierland en heeft 4 pci sloten en 4 isa sloten
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk nuttige info te geven over het mobo en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in deze.. alvast bedankt
Nu wil ik duz de bios gaan flashen maar daarvoor moet ik de fabrikant weten. Het BIOS is gemaakt door AMI maar omdat het mobo nie van AMI is kan ik de BIOS nie via de AMI site flashen, daarvoor wordt ik duz verwezen naaar de site van de fabrikant.
Ik heb al een beetje rondgeneusd op het mobo maar een naam is nie te vinden wel valt het op dat er een aantal opvallende codes zijn nl:
PB 629457-004 (op de achterkant)
PBA 634468-403 (tussen ISA-slot 3 en 4)
AA 63056-003 (aan de rand bij de sloten)
De combi PB zie ik 2x maar dat zou kunnen duiden op packard bell... maar dat lijkt me sterk in een Vobis PC.
Het mobo is gemaakt in ierland en heeft 4 pci sloten en 4 isa sloten
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk nuttige info te geven over het mobo en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in deze.. alvast bedankt
reality is for people with no imagination