Toon posts:

Usenet

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mijn af bij welke Nederlandse site je moet zijn om een abbonement te nemen op Usenet (Newsgroepen)?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:36:
Ik vraag mijn af bij welke Nederlandse site je moet zijn om een abbonement te nemen op Usenet (Newsgroepen)?
Bijna elke provider heeft een nieuwsserver, dus als het goed is kun je er al bij...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-02 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik neem aan dat je een binaire files feed vooral wil hebben? Dan kan je in NL maar bij een service echt aan de bak en dat is newszilla van XS4all.
Heb je een creditcard, dan is het beter om te kijken bij services zoals giganews.com/easynews.com. Deze hebben echt alles.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zou liever lid worden van Usenet waar je meer mogelijkheden hebt.
Die chello newsserver vind ik niet veel bijzonders.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Of voor alleen text (dus geen binairies) news.nb.nu
Kost 5 euro per jaar, en is helemaal compleet.

Bi de newsservers van de providers is meestal de newsfeed behoorlijk brak

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een url van een Nederlandse site krijgen waar ik zelf de keuze zou kunnen maken in welk abbonement ik zou willen hebben van usenet.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet exact wat het was, alleen zoek ik gewoon een site van een Nederlands bedrijf wat usenet newsgroepen aanbied.

Verwijderd

Maar wat wil je dan eigenlijk meer dan je met de Chello nieuwsserver krijgt? Meer nieuwsgroepen? Binaries? In dat geval is je vraag hierboven al beantwoord door Armada: newszilla van Xs4all is één van de grootste nieuwsservers ter wereld (niet noodzakelijkerwijs de beste, maar dat terzijde).

Of ben je op zoek naar dit?

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook een adres van newszilla zodat ik er wat informatie over kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je je aanmelden voor newszilla?

Verwijderd

snap je wel wat usenet is? een nieuwsgroep bijvoorbeeld nl.internet.algemeen is vrij toegankelijk voor iedereen, niemand heoft zich aan te melden daarvoor. Je kunt in bijvoorbeeld outlook de nieuwsserver van je internet provider instellen en dan kun je aangeven welke nieuwsgroepen je wilt zien, als je dan nl.internet.algemeen kiest kun je vervolgens daar reageren of berichten plaatsen.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14

Tim Schuhmacher

abasios

ja maar zijn provider biedt hem dat aan. Hij is daar niet tevreden over en zoekt dus een andere usenet aanbieder.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 22:42
Ken je de Nederlandse provider XS4ALL?? Dat is de ENIGE in Nederland met een echt goeie nieuwsserver (en die heet newszilla), hoe je jezelf moet aanmelden? Een abbo bij XS4ALL nemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:52:
Waar kan je je aanmelden voor newszilla?
Door lid te worden van Xs4all. Maar wat veel belangrijker is, is eerst eens antwoord te geven op mijn vraag:
Maar wat wil je dan eigenlijk meer dan je met de Chello nieuwsserver krijgt? Meer nieuwsgroepen? Binaries?

<knip>

Of ben je op zoek naar dit?
... want het is me nog steeds niet duidelijk waarom je niet tevreden bent met de nieuwsgroepen van Chello, en het is dus maar de vraag of jij wel behoefte hebt aan zoiets als Newszilla. Wat zoek je nu precies wat Chello jou niet kan bieden? :?

En had je die bovenstaande link naar Google al bekeken, of is dat ook niet wat je zoekt?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.