Anderhalve maand geleden heb ik voor een collega het zwaarste model Toshiba 6100 aangeschaft. Na 2 weken is het rampending alleen nog maar te herstarten als de batterypack eruit wordt gehaald en weer wordt teruggestopt. Het ding hangt volstrekt willekeurig, het enige dat constant is is dat de powerled naar oranje springt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik absoluut geen Toshiba fan ben (heb meerdere slechte ervaringen achter de rug) maar ik vind dit dus weer typisch iets voor Toshiba
. Het apparaat is nu onder RMA terug naar Toshiba maar ik ben bang dat we straks een compleet nieuwe krijgen waar wellicht hetzelfde probleem inzit. Ik wil graag weten wat de ervaringen van anderen zijn met dit model laptop van Toshibah.
ik heb ook weinig problemen.
toshiba sattelite pro 6100, werkt prima, hangt alleen als ik zelf wat verkloot
toshiba sattelite pro 6100, werkt prima, hangt alleen als ik zelf wat verkloot
Be small, act BIG.
dit model is slecht? hmmm wel jammer voor die honderden studenten (o.a. TUE) die dit jaar zo'n onding hebben aangeschaft
, Neu ik heb er ook (nog) geen problemen mee
Ik post dit nog maar even voor als mensen hetzelfde probleem hebben.
Ik had dit ook en het is opgelost door een keer goed met de platte hand midden op het toetsenbord te drukken.
Het is namelijk een bekend probleem met de videokaart/chip in de Toshiba 6100 door te drukken komt hij weer goed vast te zitten.
Ik had dit ook en het is opgelost door een keer goed met de platte hand midden op het toetsenbord te drukken.
Het is namelijk een bekend probleem met de videokaart/chip in de Toshiba 6100 door te drukken komt hij weer goed vast te zitten.
Verwijderd
@ Mexicanos
Is dat bij alle modellen ?
Ik heb hier n.l. PIV 6100's zonder problemen draaien en een enkele Celeron 1Ghz 6100 die ook "spontaan" op BOD springt.
Anders moet ik hem inderdaad maar naar Toshiba sturen.
Is dat bij alle modellen ?
Ik heb hier n.l. PIV 6100's zonder problemen draaien en een enkele Celeron 1Ghz 6100 die ook "spontaan" op BOD springt.
Anders moet ik hem inderdaad maar naar Toshiba sturen.
[rml][ laptop tu/e] brak of niet?[/rml] zie dit topic en mijn laatste reply, ik zou maar voor een andere kiezen, er zijn nl. erg veel problemen mee bij de tu/e
TU/e wil 1600 nieuwe notebooks van Toshiba
Toshiba wijst schadeclaim Technische Universiteit af
Toshiba kaatst bal terug naar de TU/e
TU/e ruziet met Toshiba
Allemaal over de 6100.
edit: een dooie link weg...
Toshiba wijst schadeclaim Technische Universiteit af
Toshiba kaatst bal terug naar de TU/e
TU/e ruziet met Toshiba
Allemaal over de 6100.
edit: een dooie link weg...
[ Voor 14% gewijzigd door GA!S op 04-04-2003 12:26 ]