• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Het schooljaar is weer begonnen, en ik heb nog geen agenda....

rijkelijk laat, das waar maar het gaf me wel een idee.
Misschien is het wel ene goed idee voor mij om een electronische agenda te kopen.

Helaas heb ik nopes ervaring met die dingen, en in mijn omgeving heeft niemand zo'n ding. Daarom zou ik van jullie graag horen hoe handig deze dingen in gebruik zijn, en of ze een echet vervanging zijn van de old-style agenda :)

ik wilde eigelijk maximaal €150,- uitgeven, is dat een normaal bedrag voor een beetje leuk apparaat ?

nogmaals, ik kan wel in de pricewatch kijken, maar specs zegen me in dit geval weinig omdat ik niet weet wat ik nodig heb.
Dus als jullie mij een beetje op weg kunnen helpen, hartelijk bedankt !!

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:58

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb nog een Palm m100 voor je liggen. Kopen? :Y)

Whatever.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
meendering schreef op 01 september 2002 @ 21:20:
Ik heb nog een Palm m100 voor je liggen. Kopen? :Y)
als je een linkje naar een revieuw erbij post, dan had ik je +1 nuttig kunnen geven, nu is t spam :P

kun je iets meer info geven over het gebruik ? (iets dat ik niet in revieuws lees ?)

Verwijderd

Als je graag voor lul wilt lopen :Y) Dan moet je eens kijken bij van die (internet)winkels die organisers verkopen.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:23:
Als je graag voor lul wilt lopen :Y) Dan moet je eens kijken bij van die (internet)winkels die organisers verkopen.
ik ben niet zon fan van kleine toetsenbordjes... eigenlijk best wel een hekel aan, volges mij ben ik dan al sowieso gelimiteerd tot palm hè ?

Verwijderd

Om eerlijk te zijn, ga voor een agenda met een toetsenbordje. Ik heb zelf de Palm m-100 van de baas gekregen, maar de invoer van gegevens gaat wel zo traag.

Die Psion agenda's lijken me wel wat, en HP heeft ook nog pda's met een toetsenbordje.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
die palm dingen, kun je daar ook mp3 tjes op afspelen ?

zo ja, dan verkoop ik mijn mp3 speler en koop ik de m125 oid, kan ik het extra geld uitgeven aan dat palm ding

Verwijderd

Nog een manier, open Word, maak een tabelletje met een rooster voor een dag. Zet daarboven de datum en maak een macro zodat hij elke keer een andere waarde bij de datum invult. Print het dan 356 keer uit en dan zit je gebakken. Of koop gewoon een agenda, veel goedkoper dan een Palm ;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb voor 150 euro een Ericsson MC218 (gelijk aan PSion 5mx) tweedehands gekocht. Om zo'n ding alleen als agenda te gebruiken is het wel een beetje duur. Maar ik heb bijvoorbeeld ook ~1500 contacts er instaan omdat ik de hele schooldatabase heb. Dan is zo'n ding wel uitermate handig.

Voor 150 euro heb je geen PDA met mp3 speler.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Johnny64 schreef op 01 september 2002 @ 22:06:
Ik heb voor 150 euro een Ericsson MC218 (gelijk aan PSion 5mx) tweedehands gekocht. Om zo'n ding alleen als agenda te gebruiken is het wel een beetje duur. Maar ik heb bijvoorbeeld ook ~1500 contacts er instaan omdat ik de hele schooldatabase heb. Dan is zo'n ding wel uitermate handig.

Voor 150 euro heb je geen PDA met mp3 speler.
voor dat laatste feit was ik eigelijk wel bang, had niet echt anders verwacht, maar niet geschoten hè...

vanaf welke prijs beginnen die dingen ?
want dat is misshcien wel een idee, om dan meteen t ding als mp3 speler te gebruiken, anders loop ik binnen de kortste keren met 80 verschillende apparaatjes rond :D

vergeet ik dan waar ik ze gelaten heb....

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:32:
Om eerlijk te zijn, ga voor een agenda met een toetsenbordje. Ik heb zelf de Palm m-100 van de baas gekregen, maar de invoer van gegevens gaat wel zo traag.

Die Psion agenda's lijken me wel wat, en HP heeft ook nog pda's met een toetsenbordje.
meer mensen met deze ervaring ?

ik krabbel namelijk erg snel, en mijn handschrift lijk veel op dat grafiti van die dingetjes. Dus ben ik erg beniewd, anders maar es ff de dixons inlopen :+

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-02 10:43
Ik heb een oregon osaris gekocht bij dixons (136€) en gebruik dat als agenda, en verder zit er ook nog word, excel en nog wat troep op, werkt erg goed! zit ook een toetsenbordje op

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:44
Psion 5mx kun je mp3'z mee afspelen (96 kbit, 22 khz)...

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb zelf in de 2e ff rondgelopen met zo'n zakagenda die ik van mn pa had gekregen. Het nadeel was dat na een paar maanden de hoekjes eraf waren gesleten en de hele buitenkant ging loszitten :) Maar je zou natuurlijk voorzichtig kunnen zijn +)
Mijn eigen ervaring is dat het niet sneller of makkelijker is dan een kleine no-nonsense hema agenda waar je snel iets in krabbelt...

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
enig idee of er ook PDA's zijn die én zonder toetsenbord én met mp3 functie te verkrijgen zijn ?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 07:16

PromWarMachine

Forsaken Archer

Electronisch?
Outlook agenda? :?

Gebruiken we op m'n werk ook, werkt prima hoor :Y)

Van school krijg je ook een agenda, die 150 € kun je beter besteden :)

Dividend for Starters

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 02 september 2002 @ 07:47:
Electronisch?
Outlook agenda? :?

Gebruiken we op m'n werk ook, werkt prima hoor :Y)

Van school krijg je ook een agenda, die 150 € kun je beter besteden :)
voor wie het nog niet duidelijk is, ik ben langzamerhand van mening veranderd, ik wil zon apparaatje gebruiken als agenda, maar omdat ik liefst alles in 1 heb wil ik eigenlijk ook dat ie mp3's afspeelt.

Ik zat es wat te zoeken, en kwam uit bij de Toshiba Pocket Pc e310
prijzig dingetje, maar dan heb ik wel meteen alles in 1.

iemand ervaring met dat ding ?

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
deze misschien iets voor jou: HP Jornada 525 voor 149,- euro

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Good call !!
ik zoek t ff uit

hmm, misschien is deze toch ietsje te beperkt, ik ken mezelf, als ik zon ding wil, dan wil ik ook meteen iets waar ik wat mee kan...
dan lijkt het me verstandiger om even door te sparen en dan eens een e-mail te sturen naar de persoon die de toshiba in de V&A heeft gezet.
iemand nog iets te vermelden over die toshiba ?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Atgast schreef op 02 september 2002 @ 08:33:
[...]

Good call !!
ik zoek t ff uit

hmm, misschien is deze toch ietsje te beperkt, ik ken mezelf, als ik zon ding wil, dan wil ik ook meteen iets waar ik wat mee kan...
dan lijkt het me verstandiger om even door te sparen en dan eens een e-mail te sturen naar de persoon die de toshiba in de V&A heeft gezet.
iemand nog iets te vermelden over die toshiba ?
als je meer wil, ben je min. 400 euro kwijt...deze HP kost normaal ook >300 euro

je moet zo'n ding trouwens niet kopen om te gebruiken als GBA en mp3-speler, want die heb je samen al voor 200 euro :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:52
Ligt er aan wat je nog meer dat ding wilt. Ik heb een Palm IIIxe als schoolagenda gekocht, dat was dus 500 gulden door de plee :)
Het lijkt ideaal, maar in de praktijk is het niks. Het werkt bijzonder traag en onhandig invergelijking met een hema agenda van € 1,50. Ook loop je met een duur ding in je tas, en ik weet niet hoe het bij jou op school gaat maar zo'n tas wordt gewoon op de grond neergegooid ipv gezet, en krak zegt de palm onder het beheer en netwerken Windows NT4 boek.
Puur als schoolagenda zal ik je zo'n ding dan ook zwaar afraden. Maar als je hele adresbestanden mee moet slepen, of je wilt je e-mail in de trein nog is rustig nalezen ofzo dan is het natuurlijk wel handig, maar daar heb je geen dure Ipaq of Clie voor nodig.

* Speedy doet het dit jaar met z'n gratis agenda

Flickr | Lego collectie

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Ik weet niet wat voor studie je doet, maar ik heb er gewoon 1 gekregen van de Rabobank

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 23:08
Je bent net te laat :) had je iets eerder moeten weten..

dan had je een gratis ipaq (kleurenscherm/mp3/divx/games) kunnen krijgen :)

[rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
damn...

nouja, dan wordt t maar in de buidel tasten, en hopen dat ie nog in V&A staat zodra ik t geld heb....

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:09

BaRF

bijna kerst

maar ff zoiezo: een pda als agenda werkt (voor mij tenminste) echt beter! Ik heb nu sinds zaterdag een 2e hands IIIxe en dat is dan wel ZW enzo maar goed genoeg om verslaafd te raken aan 'PDA'. :) Overal is wel coole software te kopen/vinden en het is trouwens een geweldig gevoel als je echt tientallen nieuwe dingen hebt geinstalleerd en je ziet na de synch dat er nog steeds 4000kb over is >:)

(yahaa, 8mb IIIxe zei ik toch ;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Atgast schreef op 02 september 2002 @ 07:27:
enig idee of er ook PDA's zijn die én zonder toetsenbord én met mp3 functie te verkrijgen zijn ?
Ik heb de Clie T665....
Mét MP3 én zonder toetsenbord...

Verwijderd

BaRF schreef op 04 september 2002 @ 07:17:
maar ff zoiezo: een pda als agenda werkt (voor mij tenminste) echt beter! Ik heb nu sinds zaterdag een 2e hands IIIxe en dat is dan wel ZW enzo maar goed genoeg om verslaafd te raken aan 'PDA'. :)
Hoe kun je dat nou beweren na krap een week :D Ik ken het verhaal wat je hier nu ophangt, had het zelf ook, woei wouw palm, tof ding man, wow backlight, wow pennetje ... . Maar ik wil je over 3 maanden hier wel terug zien, om vervolgens toch toe te geven dat het kutdingen zijn als er geen snelle invoer mogelijk is :P

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 23:34
kep ook een palmtop (clie 770), die heeft mp3, moet je nog wel wat doorsparen denk ik

'k heb dr ook gelijk een keyboard bij gehaald, eentje die je kan uitvouwen, bijzonder handig om aantekeningen te maken.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ik heb nu besloten, dat ik toch ga voor een PDA met mp3 speler, en dat ik dan gewoon m'n soul S1 mp3 verkoop.

Dan kijk ik wel of ik die agenda functie een beetje handig vind, maar dan heb ik iig een mp3 speler en een geweldige gadget :)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 23:34
hou wel ff rekening met nog wat extra uitgaven he:
mp3, dus dat word een sony, en wat hebben we daarbij nodig? een memorystick (100 euro ofzo) en een case (die van mij was 52 euro)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
bij die toshiba kan ik toch direct mp3 spelen ? (afgezien van wat extra geheugen)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sony kan dat ook, maar je moet toch dat extra geheugeh kopen..

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik heb vandaag eventjes op een palmpje geprobeerd, en ik was wel redelijk verkocht, het grafityschrift lijkt echt sterk op mijn gekrabbel, en gaat dus met lichtsnelheid 8)

ik ben verkocht, nu alleen nog eventjes sparen voor eentje met mp3 functie :)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Atgast schreef op 11 september 2002 @ 16:26:
Ik heb vandaag eventjes op een palmpje geprobeerd, en ik was wel redelijk verkocht, het grafityschrift lijkt echt sterk op mijn gekrabbel, en gaat dus met lichtsnelheid 8)

ik ben verkocht, nu alleen nog eventjes sparen voor eentje met mp3 functie :)
Goede keus 8)
Ik heb een tijdje met een Palm M500 gewerkt en persoonlijk vind ik dat Grafiti makkelijker werken dan zo'n Psion. Die toetsenbordjes vind ik nl. wat te klein... Alleen als je een PDA ook als 'tekstverwerker' wilt gebruiken (> 1A4-tje tikken :)) zou ik voor een Psion ofzo gaan.

Als ik nu zelf een PDA zou kopen met mp3 speler zou ik voor zo'n Sony gaan, dat zijn echt hele lekkere dingen :9~

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ja, maar ik moet op de kosten letten, dus die toshiba lijkt me ook een prima keus, als deze dan nog in de V&A staat, of iig een soortgelijke

Pagina: 1