Hmmz , tja, ik twijfel zelf een beetje of dit PNS is of niet, maar ik begin hier 
Ik draai NW51 SP4
Voorheen draaide ik elke nacht om 00:00 een .NCF scriptje via CRON.
Dat scriptje is echter niet meer nodig, dus netjes het scriptje wegeREMed in SYS:ETC\CRONTAB
Wat schetst mijn verbazing, enkele dagen na het verwijderen viel mij ineens op dat het script gedraaid had
Ik voor de zekerheid de CRONTAB gecontroleerd , maar daar istie toch echt weg.
De volgende dag had het script weer gedraaid
Inmiddels CRON ontladen en weer opnieuw geladen, en zekerheidshalve het volledige commando uit de CRONTAB verwijderd.
Maar nog steeds blijft het script draaien ?
Ik ben inmiddels op kwa ideen en sta eigenlijk voor een raadsel.
Waar haalt het OS de info vandaan dattie dat script zou moeten runnen 's nachts
Reeds geprobeerde acties:
commando geREMd
commando verwijderd
CRON opnieuw gestart
server opnieuw gestart
Wat ik nu als workaroun ga doen is iig het script wat uitgevoerd word hernoemen, want het script doet dus dingen die absoluut niet (meer) gewenst zijn.
Ik draai NW51 SP4
Voorheen draaide ik elke nacht om 00:00 een .NCF scriptje via CRON.
Dat scriptje is echter niet meer nodig, dus netjes het scriptje wegeREMed in SYS:ETC\CRONTAB
Wat schetst mijn verbazing, enkele dagen na het verwijderen viel mij ineens op dat het script gedraaid had
Ik voor de zekerheid de CRONTAB gecontroleerd , maar daar istie toch echt weg.
De volgende dag had het script weer gedraaid
Inmiddels CRON ontladen en weer opnieuw geladen, en zekerheidshalve het volledige commando uit de CRONTAB verwijderd.
Maar nog steeds blijft het script draaien ?
Ik ben inmiddels op kwa ideen en sta eigenlijk voor een raadsel.
Waar haalt het OS de info vandaan dattie dat script zou moeten runnen 's nachts
Reeds geprobeerde acties:
Wat ik nu als workaroun ga doen is iig het script wat uitgevoerd word hernoemen, want het script doet dus dingen die absoluut niet (meer) gewenst zijn.
Tijd voor een nieuwe sig..