PC start alleen op geaard stopcontact

Pagina: 1
Acties:

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 12:52
Tja de titel van de topic zegt het eigenlijk al. Een tijdje geleden crashte de harddisk van mn athlon (garantie :)), dus toen kwam mn oude P500 naar beneden, hij stond boven op een ongeaard stopcontact dienst te doen als internet pc. Na 10 dagen kwam mn athlon weer terug, dus de P500 moest weer naar boven. Het enige wat ik er mee heb gedaan is ff de cd-writer en netwerkkaart eruit gehaald en teruggestopt in de athlon. Daarbij haalde ik per ongeluk het stekkertje van de aan en uitknop los maar dat heb ik naar mijn idee weer op de goede plek terug gedaan (op connectortje SOFT PWR op mb.) Zowiezo start ie gelijk als ik de stekker erin doe, dus met dat connectortje zal het niet te maken hebben.

Dus ik loop naar boven met die P500, doe de stekker in het niet geaarde stopcontact, geen reactie. Dus ik wissel nog ff de voedingskabel om voor een andere maar dat had ook geen effect. Weer naar beneden dan maar, daar steek ik de stekker in een geaard stopcontact en hij doet het wel. Hoe kan dit :?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

hang es een lamp aan dat stopkontakt, gaat ie wel branden?

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:18

Thomix

cAFFEÏNE!

geaarde stopcontacten zijn meestal toch wat fijner voor je pc, dus als dr toch een geaarde voorhanden is (desnoods met verlengsnoer) zou ik daar vooral voor gaan

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Misschien maakt er iets kortsluiting (mobo) zodat het alleen op een geaard stopcontakt werkt..

Hang loose, KiteSurfing for life!

Verwijderd

misschien heb je je power connectortje verkeerd om er op gezet

Verwijderd

wees blij
Pagina: 1