Topic gesloten terwijl ik in gesprek was

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 10:11
Mijn topic "Overclockte Ti4200 even snel als normale Ti4600?" is gesloten, blijkbaar omdat ik de FAQs of weet ik veel wat beter had moeten lezen. Twee mensen hebben echter wel de moeite genomen om op mijn post te reageren en ik zou het fijn vinden als ik ook weer een reactie kan plaatsen.

Vandaar mijn verzoek dit topic weer te openen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen. Lees die eerst rustig door en lees de links naar wat FAQ's, of volg de raad op.
Ik heb de FAQ-aanwijzingen doorgelezen maar mijn vragen zijn nog niet allemaal beantwoord. Via de search kan ik niet vinden wat ik zoek...doh....en ik had gewoon ff behoefte om er met een aantal mensen over te kletsen. Blijkt namelijk dat er meer mensen geinteresseerd waren (zie eerste reply). De tweede reply heeft me weer nieuwsgierig gemaakt. Welke extra features zouden dat dan kunnen zijn.
Open je toch een topic met een schreeuwerige topictitel en met een inhoud die echt nergens op slaat zonder dit topic doorgelezen te hebben, kan dat resulteren in een officiële waarschuwing.
Ik geloof dat ik een heel net verhaal heb gepost waar niets mis mee is. Ik zie niet in waarom ik daar gewoon niet met een aantal lotgenoten over kan praten. Dat het niet interessant is voor anderen kan ik me heel goed voorstellen, amar dat is met alles zo.

Dus nogmaals een vriendelijk verzoek het topic weer te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is weer het zoveelste 3d mark topic en over die snelheden kan je gewoon in de FAQ in die tabel vinden. Als ik dit soort topics openlaat staat wordt V&B 1 grote help me mijn 3d mark score omhoog halen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Mijn 3DMark score mag misschien de aanleiding geweest zijn voor mijn post, maar als je goed leest, staan er diverse inhoudelijke vragen in over het performanceverschil in het algemeen, gelet op de hardware architectuur van de verschillende kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil is alleen kloksnelheid, maar dat is gewoon op de nvidiasite te vinden :
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce4ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ok, thnx, ik laat het hier dan maar bij..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

en de volgende keer liever toch zelf wat uit proberen te vogelen. Het verschil tussen die kaarten is zoooo makkelijk te vinden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.