In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen. Lees die eerst rustig door en lees de links naar wat FAQ's, of volg de raad op.
Ik heb de FAQ-aanwijzingen doorgelezen maar mijn vragen zijn nog niet allemaal beantwoord. Via de search kan ik niet vinden wat ik zoek...doh....en ik had gewoon ff behoefte om er met een aantal mensen over te kletsen. Blijkt namelijk dat er meer mensen geinteresseerd waren (zie eerste reply). De tweede reply heeft me weer nieuwsgierig gemaakt. Welke extra features zouden dat dan kunnen zijn.
Open je toch een topic met een schreeuwerige topictitel en met een inhoud die echt nergens op slaat zonder dit topic doorgelezen te hebben, kan dat resulteren in een officiële waarschuwing.
Ik geloof dat ik een heel net verhaal heb gepost waar niets mis mee is. Ik zie niet in waarom ik daar gewoon niet met een aantal lotgenoten over kan praten. Dat het niet interessant is voor anderen kan ik me heel goed voorstellen, amar dat is met alles zo.
Dus nogmaals een vriendelijk verzoek het topic weer te openen.