Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF
mekkerrrrrrrrrrrr
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
Ja, dat is een mogelijkheid, maar daar zit ik idd niet echt op te wachten.Magic666 schreef op 01 september 2002 @ 20:34:
als 1 grote mp3 opnemen (niet kunnen switchen tussen nummers als nadeel)
sry
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Nikon D7000
Dit is de enigste oplossing, anders dan op de computer waarbij de de verschillende mp3tjes al in het geheugen worden geladen, moeten deze nog geladen worden in de auto, het van te voren laden gebeurd namelijk softwarematig. ik weet niet welke autoradio je hebt. maar waarschijnlijk is hier niets aan te veranderen.Ja, dat is een mogelijkheid, maar daar zit ik idd niet echt op te wachten.
true... zoals ik al zei waarschijnlijk niet al te dure mp3 speler dat ie niet van te voren inlaadt...Dit is de enigste oplossing, anders dan op de computer waarbij de de verschillende mp3tjes al in het geheugen worden geladen, moeten deze nog geladen worden in de auto, het van te voren laden gebeurd namelijk softwarematig. ik weet niet welke autoradio je hebt. maar waarschijnlijk is hier niets aan te veranderen.
mekkerrrrrrrrrrrr
druk nu in het compilation window op properties bij elke mp3 en je ziet ergens gap 2 seconds staan. zet die gap op 0 secons en hij loopt door, maar wel als aparte nrs
volgens mij ben jij in de war met mp3's overzetten naar muziek cd formaat. wat hij heeft is dat hij een cd met mp3's in zijn wagen kan zetten. zo heeft hij 130 nummers op een cd.G33RT schreef op 01 september 2002 @ 22:14:
gewoon de mp3's met nero branden
druk nu in het compilation window op properties bij elke mp3 en je ziet ergens gap 2 seconds staan. zet die gap op 0 secons en hij loopt door, maar wel als aparte nrs
ik heb het hier even gekeken en ik kreeg enkel deze functionaliteiten op het moment dat ik de mp3's liet omzetten, als ik een data cd maakte met daarop mp3's dan had ik deze functie niet
Je hebt helemaal gelijkSpasm schreef op 01 september 2002 @ 22:07:
Pfff, als je nix zinnigs te melden heb, hou je dan stil
(negeer bovenstaande error plz)
Verwijderd
Het zou mooi ziin als ie inderdaad de mp3's van te voren inleest, maar omdat de standaard volgorde bij een MP3 cd vrij verwarrend kan zijn, is het niet zo makkelijk blijkbaar...
Branden als 1 grote file is inderdaad een optie bij gemixte cd's...
mekkerrrrrrrrrrrr
Alles kan stuk.
Verwijderd
Heb alle opties al geprobeerd in Nero, maar stilte blijft te horen (tis nog maar een fractie van een sec, maar toch)
BTW radio is de z838-w
2 Importeer je losse tracks
3 selecteer alle tracks met ctrl-A
4 eigenschappen
5 Zet hem 0 FRAMES (geen sec) pauze
6 Klik op branden
7 Zeg JA bij de melding "the first track requires....blaat"
8 luisteren maar
oud topic btw...
[ Voor 11% gewijzigd door under-world op 07-10-2004 16:39 ]
Eigenlijk ook gelijk de vraag of er 1 mp3 speler voor in de auto is , waar je de pauze's uit de nummers kan laten, want in de mp3's zitten die pauze's niet.
[ Voor 68% gewijzigd door QSYS op 07-10-2004 17:02 ]
Verwijderd