Toon posts:

Bevestigen cooler P4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej Hallo,

Mijn p4 systeem is al een tijdje stuk hij ging niet meer aan enzo, nu had ik hem uit elkaar gehaald en alles na gekeken en vandaag even bij m'n oom de voeding na gemeten die blijkt gewoon te werken. FF de groene met een zwarte draad verbonden en de fan ging draaien dus die is perfect. Nu had ik zoiets van nou ik zet het board FF los op m'n bureau en misschien doet ie het spontaan weer :)

Er zat een intel boxed cooler op die heb ik er afgehaald (d8 misschien is die northwood wel doorgebrand :D) en ik had nog een spire cooler dus ik denk dan zet ik die er nu gelijk even op. Maar nu komt het probleem die heatsink + fan passen in het cooler rekje alleen hoe krijg ik hem vast? Er zitten 2 metalen klipjes bij maar ik zou niet weten hoe ik die vast moet klikken op die cooler, iemand enig idee?

Als jullie niet weten wat ik bedoel dan pak ik zo even de camera maar wie weet doet het een lichtje branden :P :)

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Dan heb je toch ook nog zo'n rekje nodig die onder aan het bord zitten zodat je hem daaraan kan vastmaken en dan met die klipjes kan straktrekken.

Waar is het topic over het eigenlijke probleem, misschien hoef je dan helemaal niet te kloten.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
eehmm... moek ff me wiskundige manier van denken gebruiken, ik heb eigenlijk helemaal geen goed beeld voor me ogen wat je bedoeld :P

kan zijn dat ik te vrieg uit me bed ben gestapt natuurlijk :P

Verwijderd

Hebben die gasten geen website? Zelfs CoolerMaster heeft er een.

Verwijderd

Topicstarter
TheJackal schreef op 01 september 2002 @ 20:06:
Dan heb je toch ook nog zo'n rekje nodig die onder aan het bord zitten zodat je hem daaraan kan vastmaken en dan met die klipjes kan straktrekken.

Waar is het topic over het eigenlijke probleem, misschien hoef je dan helemaal niet te kloten.
Ik heb toendertijd (circa 2/3 weken terug) geen topic geplaatst, en ik heb geen schoonmaak spullen om die heatsink van die boxed cooler schoon te maken dus dacht doe er nu gelijk een nieuwe op. Het was overigens een heel vaag probleem en ik dacht zelf uiteindelijk dat er een zekering oid stuk was in de voeding.

Het systeem zit nu including alle schroefjes helemaal uit elkaar dus om nog eens het probleem voor te leggen heeft ook weinig zin, dat doe ik later misschien wel als hij in elkaar zit en nog weigert iets te doen :).

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 01 september 2002 @ 20:08:
eehmm... moek ff me wiskundige manier van denken gebruiken, ik heb eigenlijk helemaal geen goed beeld voor me ogen wat je bedoeld :P

kan zijn dat ik te vrieg uit me bed ben gestapt natuurlijk :P
Nou kijk je hebt de "Heatsink Supporting Base" en daarop zitten 4 "Locking Holes" om de "Heatsink Supporting Cover" op te zetten deze gaan dan vast met de "Locking Clasps" die op de "Heatsink Supporting Cover" zitten. Zodoende een klik systeempje zodat je in 1 keer die cooler erop kan klikken. M'n oma zou het zelfs kunnen :D

Nu bestaat die spire cooler uit de Heatsink met Fan en zitten er 2 metalen clipjes meegeleverd zodat je deze kan bevestigen. Maar ik heb geen idee hoe ik die clipjes moet bevestigen. Er zijn immers 4 Locking Holes en er zitten maar 2 clipjes bij die cooler dus ik denk misschien moet het door het midden ofzo ik heb echt geen idee.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:19:
[...]

Nou kijk je hebt de "Heatsink Supporting Base" en daarop zitten 4 "Locking Holes" om de "Heatsink Supporting Cover" op te zetten deze gaan dan vast met de "Locking Clasps" die op de "Heatsink Supporting Cover" zitten. Zodoende een klik systeempje zodat je in 1 keer die cooler erop kan klikken. M'n oma zou het zelfs kunnen :D
woei, engelse woorden in een nederlands tekst staat altijd zo... eehmm.. profesioneel :P

Verwijderd

Topicstarter
woei, engelse woorden in een nederlands tekst staat altijd zo... eehmm.. profesioneel :P
Hehehe nou ik gebruik maar benamingen van het boekje anders kunnen we door de bomen het bos niet meer zien he :D

"Nah koik dat oine zwarte stangetje wat er een beetje hoeking uitziet met 3 gaatjes"
:D

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ideeen en geduld zijn op ik ram die boxed er weer op en doe er wat koelpasta tussen.

/me bedankt iedereen voor de moeite en heeft jullie dadelijk weer nodig als het spul nog steeds niet werkt :)
Pagina: 1