<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zeer waarschijnlijk omdat ook deze keer je theorie onderuit gehaald wordt?[/quote]Heb je het nu over deze opmerking van je?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als jij je geboortedatum niet in wilt vullen, is dat veld niet van toepassing in het profiel. In dat opzicht volstaat dit perfect:[/quote]Dat is niet meer dan een kromme gedachtengang om dat n/a toch maar te rechtvaardigen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Erg onvolwassen[/quote]En dat zeg jij? Pff.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 15:49 schreef Onno het volgende:
Grove fouten als dat de search het eerste resultaat altijd weglaat zouden onmiddellijk gefixt kunnen én moeten worden, maar dat gebeurt dus niet...[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 17:48 schreef Jorma het volgende:
Moeten?
Een bugfix is niet hetzelfde als een hotfix.[/quote]Dat is het niveau van een gemiddelde reactie van jou ongeveer. Absoluut niet serieus ingaan op een opmerking, alleen maar met onnavolgbare redenaties komen die ook nog eens niets afdoen aan de gemaakte opmerking.
En ondertussen anderen beschuldigen van van alles en nog wat.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarom? Omdat je van jezelf geen fouten mag maken ofzo?[/quote]En waar trek jij die conclusie uit?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En om mijn in jouw ogen zielige houding nog even voort te zetten[/quote]Dat is idd precies wat je hier doet. Iets volslagen off-topics en van een tijd terug erbij halen.
Overigens is er nu, anderhalve maand later, nog steeds helemaal niets gedaan aan de fouten in Topix mbt Netscape, iets wat mijn opmerkingen daar alleen maar bevestigt: voor jullie zijn Netscapers niet belangrijk genoeg om je mee bezig te houden. Bah, lastige vliegen. *pets*<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vraag me af wat je reden is geweest om terug te komen...[/quote]Zoals gezegd, totaal off-topic, en in deze context lijkt het me duidelijk dat ik absoluut niet de behoefte heb jou dat uit te leggen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dag Onno, vaarwel en we zullen je missen! (NOT).[/quote]Jammer voor je Revolution, maar ik ben niet weg.