Toon posts:

JVC DVD speler en soort van interferentie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een JVC XS302 uit me hoofd DVD speler, mooi ding, hangt via SCART aan m'n TV en ik kan op sommige stukken in films als ik goed kijk een soort van storing zien, dan lijkt het alsof er nog een ander beeld doorheen loopt, en dat loopt van rechts naar links, waar zou dit aan kunnen liggen ?

De speler is samen met m'n Dolby tuner, een losse CD speler, onder m'n TV en bovenop m'n TV een wekkerradio, maar ik zie het alleen bij DVD.

Iemand die hier verstand van heeft?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Betere kabel kopen?

Verwijderd

Topicstarter
goh, kan je dat ook onderbouwen ? :D

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Misschien is dat interferentie van het beeld wat er op de TV Tuner binnenkomt.

Trek de antenne van de kabelexploitant er maar eens uit, als het dan over is, dan is het overspraak van de antenne. Als het er nóg is, dan kan het ook zijn dat je bekabeling niet goed is afgeschermd, zoals SiHiBa op een nogal vreemde manier laat merken.

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op 01 september 2002 @ 20:46:

Trek de antenne van de kabelexploitant er maar eens uit, als het dan over is, dan is het overspraak van de antenne. Als het er nóg is, dan kan het ook zijn dat je bekabeling niet goed is afgeschermd, zoals SiHiBa op een nogal vreemde manier laat merken.
Het was dus die antenne, nu ik em deruit heb gerukt was het weg, nog iets dat ik hier tegen kan doen ?

ps hangt nu een el cheapo coax kabeltje tusse

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Fairy schreef op 01 september 2002 @ 20:46:

Ik heet SiHiDa, hoor. ;) :+
En idd, ik bedoel dat de bekabeling niet goed is, misschien zei ik het op een beetje vreemd manier, sorry. :P
Pagina: 1