Zie topic, lijkt me duidelijk genoeg, hij zit er niet standaard bij want als ik nieuw account doe kan ik alleen aim/icq en toc, en in de plugins screen staat ook nig niets, ik ben al wezen zoeken en heb veel topics gevonden met problemen, alleen hebben ze daar allemaal de plugin al
bash-2.05a$ locate *libmsn*
locate: warning: database `/var/spool/locate/locatedb' is more than 8 days old
/usr/lib/gaim/libmsn.la
/usr/lib/gaim/libmsn.so
Beter kijken in het vervolg. Staat altijd standaard meegeinstalleerd.
/usr/lib/gaim/libmsn.la
/usr/lib/gaim/libmsn.so
Probeer anders eens AMSN, die roelt ook zwaar
mijn dank is weer zeer grootXTerm89D schreef op 01 september 2002 @ 19:30:
bash-2.05a$ locate *libmsn*
/usr/lib/gaim/libmsn.la
/usr/lib/gaim/libmsn.so
nothing beats gaim
Verwijderd
das natuurlijk gelul, het is maar net wat voor gtk(2) theme je hebt..
maar die lelijke origele msn braak look is niet in gtk theme te krijgen, misschien dat je alles behalve dat lame vind..
maar die lelijke origele msn braak look is niet in gtk theme te krijgen, misschien dat je alles behalve dat lame vind..
define lame
amsn is voor zover ik heb gezien gebaseerd op ccmsn, als er een msn client is die een lelijke gui heeft is het die wel (en niet skinnable)
amsn is voor zover ik heb gezien gebaseerd op ccmsn, als er een msn client is die een lelijke gui heeft is het die wel (en niet skinnable)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
alle plugins worden mee geinstalleerd en zo gauw je op plugins drukt zie je een lijstje (bij mij iig wel)
Verwijderd
dan nog niet, maar als je dan op 'load plugin' klikt zie je wel dat lijstje, dan dus libmsn kiezen (duh)
Pagina: 1