Toon posts:

hoe kan dit??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hij zegt vaak als ik iets wil installeren dat er niet genoeg ruimte is maar ik heb zeker wel ruimte. En als ik naar een paar keer weer probeer lukt het wel.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/slecht/hh.jpg

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Misschien gebruikt hij voor de installatie meer ruimte?...

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

hoi aa
ik heb ook vaak met dit te maken gehad vooral toen ik netscape wou installeren, bij mij was telkens op te lossen door de temp-directory in de windows-dir eens flink te legen.

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

miischien als je wat, meer verteld, bijvoorbeeld hoe groot je HD is?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
de hardeschrijf is 4 gb is 2 gb verbruikt is geloof ik een nec hardeschrijf het programma is maar 100mb ik neem niet aan dat die zoveel installatie gheugen nodig heeft.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 21:25 schreef AA het volgende:
de hardeschrijf is 4 gb is 2 gb verbruikt is geloof ik een nec hardeschrijf het programma is maar 100mb ik neem niet aan dat die zoveel installatie gheugen nodig heeft.[/quote]Denk toch dat je het ebst een grotere HD kan kopen, ze zijn niet duur. 4GB is erg weinig.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Topicstarter
nee zonde van mijn geld.

IS maar een 233@233 heb al een nieuwe computer maar mijn vader vind het niet zo leuk. Maar er zit nog een hardeschrijf in van 2gb daar lukt het wel gewoon op daar zit nu nog maar 400 mb vrij op ofzo.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:27

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als je de laatste tijd veel data hebt gekopieert op je harde schijf, dan zou ik maar eens scandisk draaien. Ik had laatst precies hetzelfde probleem, en scandisk heeft dit opgelost. Windows gaf gewoon verkeerd aan hoeveel vrije ruimte ik nog had op mijn hdd. Dus gewoon een keer scandisk draaien en kijken of dat helpt.

Greetz,
Hurrie

Verwijderd

Wat d8 je van Temp. files?
Hoeveel RAM heb je?
Het kan goed zijn had je peecee je HD gebruikt om te swappen.

Verwijderd

Topicstarter
64 intern geheugen

Verwijderd

Topicstarter
scandisk uitgevoert geeft het zelfde aan

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 21:34 schreef Tresco het volgende:
Wat d8 je van Temp. files?
Hoeveel RAM heb je?
Het kan goed zijn had je peecee je HD gebruikt om te swappen.[/quote]Dit moet je toch zelf aangeven(hoveel er gebruikt mag worden)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Nou veel geblaat...

Op harde schijvenmet 4 Gig of iets meer ruimte, die ongeveer voor de helft vol staan, gaan gewoon een aantal installatieprogramma's (get wat een lang woord..) domweg..
DE MIST IN. Programmeerfoutjes dus. Heeft nix met jouw systeem te maken.
Misschien nog een stukje ouroude code toen win95 nog geen partities van meer dan 2 Gbytes aankon....

Vervelender is, dat sommige van die programmeer-nerds dan de installie zo hebben gemaakt dat'ie afbreekt. Een zinnig geprogrammeerd programma geeft alleen een waarschuwing. Maar ja, valt ook niet mee, slim programmeren >:)
Pagina: 1