Toon posts:

[Apache cgi php mysql]Forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over hoe ik nou een makkelijk forum kan instaleren op een apache server die draait op mijn eigen pc zonder dat het al te veel moeite is. Ik heb de laatste dagen diverse forums geprobeerd zoals php forums en vandaag een Perl Cgi. Het werkt voor geen meter hij werkt niet of dan moet je een database hebben die je ook zelf kan maken maar waar ik niks van snap. Ik kan php taal niet cgi niet en geen java ik ben dus een leek in dat soort dingen. Ik kan redelijk met apache opschieten maar niet met alle mosules en waar voor ze dienen.
Wat ik wil is een forum dat ik zelf kan beheren en wat niet al te moeilijk te instaleren is. Dus neerzetten in een dir en draaien.

Wie o wie kan mij het makkelijk uitleggen hoe ik dit ooit voor elkaar kan krijgen?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:26
Ga je eerst eens in de materie verdiepen. Dat is nooit weg, en kan je flink helpen.

Wil je iets gemakkelijks hebben, kijk dan eens naar vBulletin. Die installeren ze voor je, als je maar betaald uiteraard. Het is heel simpel, als je er niks van snapt, en ook niks van wilt snappen, dan gaat het je geld kosten.

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

volgus mij staat dit in het verkeerde forum... (8>

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!