Toon posts:

Deus ex Finish

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb net Deus Ex uitgespeeld en was benieuwd naar jullie keuze...ik heb Helios gejoined..

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kep ze allemaal gedaan :)

specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Yep allemaal.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik heb ze ook allemaal gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het joinen met Helios nou niet direct de coolste vond. (was volgens mij ook de makkelijkste)

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Heb ook alle drie de eindes bekeken. Ik vond Helios ook een beetje tegen vallen, alhoewel de spreuk op het eind juist weer de beste was.
De Illuminati waren het coolst en ik denk dat ze vanuit die einde ook verder gaan met Deus Ex 2. Waarschijnlijk komt JC dan in opstand tegen de Illuminati of zoiets...
Trouwens, makers van Deus Ex gaan ook Thief III maken... dat belooft veel goeds :)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Topicstarter
"Helios nou niet direct de coolste vond. (was volgens mij ook de makkelijkste)"

Inderdaad, was ook blij dat ik hem uiteindelijk uit heb gespeeld, hadden van mij wel wat missies afgemogen. Op het laatst vraag je je namelijk echt af wat je hoofdpersoon helemaal bezielt, je bent nog niet eens herstelt van je volgende missie of die lul is alweer onderweg naar een andere, en dan heb ik het over munitie nog niet eens gehad..

Verwijderd

Yep... spel is inderdaad wel extreem lang, want ik dacht eigenlijk al zo in de buurt van Tokio dat het afgelopen was, maar toen moest er toch nog een flink stukje ;-)

Ik kwam er eigenlijk ook te laat in het spel achter dat je je skills kon upgraden, waardoor ik in het begin onnodig veel multitools en slotpickers (of zoiets) heb gebruikt. Ik heb er namelijk wel eens 5 op 1 deur gebruikt, terwijl ik dat later gewoon met 1 tooltje af kon. Gevolg was dat ik op het laatst eigenlijk eerst moest saven voor een deur waar veel picks of tools voor nodig waren, zodat ik niet onnodig van die dingen ging verspillen.

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik vond het spel eigenlijk niet zo lang, na een weekje spelen was ik er wel zo'n beetje uit en op dag 8 keek ik de andere twee eindes... het is korter dan Thief geloof ik. Maar ik moet toegeven dat het langer is dan de meeste games...

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Topicstarter
Maar bij welk einde hadden jullie nou het beste gevoel ? Ik heb Helios gejoined omdat ik dat zag als het beste einde..

Verwijderd

Heb net alle 3 de eindes gedaan. Zeer cool allemaal alhoewel de illuminatie het beste einde is. Vond het spel trouwens lekker lang bij de meeste spelen ben je zo door maar deze heb je niet binnen een dagje uitgespeeld (ja het kan wel als je de hele dag niks anders doet) ik weet wel dat ik deel 2 ga kopen als die uit is.
Pagina: 1