Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat had ik gewoon met alle cd's ook met 'normaal gekochte' cd's.
Als ik dan rebootuh was het probleem veholpen en kon ik weer gewoon die cd's lezen.
Na een tijdje kwam hetzelfde probleem weer terug. Toen heb ik win2k er maar weer opgezet
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
IIK heb het alleen met gebrande CDs .TiMmSy schreef op 02 september 2002 @ 14:22:
dat probleem heb ik ook gehad met XP
Dat had ik gewoon met alle cd's ook met 'normaal gekochte' cd's.
Als ik dan rebootuh was het probleem veholpen en kon ik weer gewoon die cd's lezen.
Na een tijdje kwam hetzelfde probleem weer terug. Toen heb ik win2k er maar weer opgezet
En restarten helpt ook niet dna ziet hij gewoon niets
Ik vind het een vaag probleem ..
Heb je het alleen bij ISO's of ook bij andere cd's die je brand?
Ik heb trouwens ook heel veel problemen gehad met TDK en Lite-on. Ik ben overgestapt op ander merk.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
probeer eens een ander merk cdr's !Blackhole schreef op 01 september 2002 @ 18:25:
Ik gebruik TDK-R80 met Nero 5.XX
ik heb deze tdk 80 min cdr's gehad (100 stuks
ze zijn alltijd minder goed leesbaar, soms moet de cd een paar minuten liggen voor die leesbaar is (afkoelen?
ik ga dus weer philips kopen. heb al jaren een brander en gebruik eigenlijk alleen philips en tdk voor mijzelf. de laatste is nu afgevallen, aangezien ik alleen 80 minuten cdr's gebruik en deze voor mij niet bruikbaar zijn.
74 min heb ik nooit problemen meer gehad, 5 jaar lang ofzo gebruikt? (kosten toen nog 17 piek).
edit: ik weet niet waar het optimum ligt voor de tdk80, maar misschien ga jij te hoog in snelheid? bij mij staat max 12x dus veel hoger moet je niet gaan
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
IK heb er zelf problemen mee op 8 X dus dat vind ik heel raar ..Mr.Nobody schreef op 02 september 2002 @ 18:38:
[...]
probeer eens een ander merk cdr's !
ik heb deze tdk 80 min cdr's gehad (100 stuks) en ze deden het niet goed in de branders die ik tot mijn beschikking heb hier (4 stuks, verschillende snelheden).
ze zijn alltijd minder goed leesbaar, soms moet de cd een paar minuten liggen voor die leesbaar is (afkoelen?). met andere merken geen probleem.
ik ga dus weer philips kopen. heb al jaren een brander en gebruik eigenlijk alleen philips en tdk voor mijzelf. de laatste is nu afgevallen, aangezien ik alleen 80 minuten cdr's gebruik en deze voor mij niet bruikbaar zijn.
74 min heb ik nooit problemen meer gehad, 5 jaar lang ofzo gebruikt? (kosten toen nog 17 piek).
edit: ik weet niet waar het optimum ligt voor de tdk80, maar misschien ga jij te hoog in snelheid? bij mij staat max 12x dus veel hoger moet je niet gaan
Maar als ik nu van de spinderl dingen gebruik dan doen ze het allemaal goed
Maar dta vind ik wel vaag want die dingen zijn zo beschadigd en die van TDK zijn wel een heels tuk duurder en werken niet
dus ik denk dat ik toch eens moet kijken naar welke CD R is moet gaan kopen .
ik brand op 6x, gaat ook niet goed.Blackhole schreef op 02 september 2002 @ 23:54:
[...]
IK heb er zelf problemen mee op 8 X dus dat vind ik heel raar ..
Maar als ik nu van de spinderl dingen gebruik dan doen ze het allemaal goed
Maar dta vind ik wel vaag want die dingen zijn zo beschadigd en die van TDK zijn wel een heels tuk duurder en werken niet
dus ik denk dat ik toch eens moet kijken naar welke CD R is moet gaan kopen .
btw een RICOH MP7060S brander
daarom baal ik er ook zo van: het zijn geen goedkope!
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Dat doet pijn aan mijn virtuele oren.. Wil je in het vervolg niet zo schreeuwen, dude?Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:13:
EFFE DE NIEUWE FLASH OPHALEN BIJ LITE-ON
Ik had namelijk volgende: had ik een backup (divx van dvd) gebrand, herkent de brander em zelf niet. Mn cdromspeler wel, maar die kon em niet kopieren, enkel afspelen van cd.
Divide and conquer.
Dat zou kunnen ..wimpie schreef op 03 september 2002 @ 08:26:
Waarschijnlijk Finalize je de cd's niet. Doe volgende keer geen wizard maar de normale manier, en dan finalizen aanvinken.
Ik had namelijk volgende: had ik een backup (divx van dvd) gebrand, herkent de brander em zelf niet. Mn cdromspeler wel, maar die kon em niet kopieren, enkel afspelen van cd.
maar bij jou worden ze nog herkend door je DVD speler ..
die van mij ziet helemaal niets .
Maar ik heb dta inderdaad nooit aan staan ..
maarwaarom bij de eene CD r wel goed en bij de andere niet
dat vind ik dan wel vreemd