WAARSCHUWING.
Zaterdag rijden er GEEN intercity's van en naar Tilburg!
Heb ik al verteld dat ik treinziek ben?Saekerhett schreef op 25 september 2002 @ 17:09:
Nou, C}{@0$ en ik houden wel een meeting vanaf Hengelo
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
1
2
3
4
5
6
| Tijd Station Spoor 12:02 Hoek van Holland Haven 2 12:33 Rotterdam Centraal 3 13:07 Rotterdam Centraal 12 13:43 Utrecht Centraal 11b |
Ehh is dat erg dan ?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:11:
WAARSCHUWING.
[This space is for rent]
Verwijderd
What else is newVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:11:
WAARSCHUWING.
Ken jij mijn ouders? Nee. Ik weet echt wel dat ze ja gaan zeggen. Gebeurt altijd als ze gaan "overleggen" met elkaar. En mijn ouders stellen nooit dingen tegen elkaar op. Bijvoorbeeld wel daar heen, maar dan maag je dat niet doen. Bij ons is het gewoon je gaat wel of je gaat niet.PoweRoy schreef op 26 september 2002 @ 08:01:
weird parents.........ze zeggen ik zal ff overleggen met pa dan denk jij gelijk dat het kan
dadelijk moet je kiezen 1 week zonder pc en naar de meeting of andersom
Heel makkelijk, hij zal wel altijd een wolke boven zun hoofd hebben hangen waaruit nonstop sneeuw uit komtVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:53:
Maarre ItSnows hoe herkennen we je nou in DB
Of wil je N3rdless blijven tot Utrecht
C:\>_
Ja had een lan party dus was van zaterdag tot maandag niet online.M@NIC schreef op 25 september 2002 @ 22:55:
* Loev *
Kun ja aub ff iets tegen me zeggen als je online komt.
Ik heb het gevoel dat ik je steeds mis ofzo.
Tis nogal belangrijk, voor zaterdag dus
ItSnows hep een snorVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:53:
Maarre ItSnows hoe herkennen we je nou in DB
Of wil je N3rdless blijven tot Utrecht
Verwijderd
aaaaaaaah help help ik wil niet meer
Hmm, een snor is idd niks, een baard is pas 1337. Ik probeer d'r zelf ook één te laten groeien, maar aangezien ik 16 ben lukt een snor nog niet eensVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 10:49:
[...]
@Databeest
sinds wanneer zijn mensen met snorren toegestaan![]()
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 26-09-2002 10:53 . Reden: typfoutje :( ]
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
Zijn jullie soms allemaal mannelijk ofzoDataBeest schreef op 26 september 2002 @ 10:52:
[...]
Hmm, een snor is idd niks, een baard is pas 1337. Ik probeer d'r zelf ook één te laten groeien, maar aangezien ik 16 ben lukt een snor nog niet eens
Maar goed, in het lasergamegebouw is het waarschijnlijk donker, dus dan zie je die snorren toch niet
Rokers of niet rokersVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:03:
Ik zit in het voorste rijtuig en heb minimaal 1 gamesmagazine bij me
Plus een CD van Divine Divinity gescoord voor IceStorm (25 euro (winkelwaarde 49 euro 95))
Helaas geen IWD2
Oh ja en een UT2K3 poster!
Zwarte leren jas en laarzen. Rest not identified yet
En Nelske gaat meen ik ook die kant op dus misschien wel samen
Zolang mijn poster er maar niet kapot door gaatVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:24:
Plak die poster op aan het raam dan vinden we je sneller
🌞🍃
w000t, die wil ik welDataBeest schreef op 26 september 2002 @ 11:48:
[...]
Zolang mijn poster er maar niet kapot door gaat
Ik heb nu nog Telekids posters hangen op m'n kamer van een jaar of 5 terug, daar moet wat nieuws en moois in de plaats komen, dus niet zo'n verkreukelt iets
Verwijderd
Maak daar maar 60 van, totaal = 3 cd's per spelVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:23:
gamegod: aangezien morgen UT2K3 uitkomt en jij daar werkt: regel even 20 gratis CD'tjes wil je?
En wat infogrames jassen, tassen, pennen etc etc![]()
w00t w00t w00t!Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:23:
gamegod: aangezien morgen UT2K3 uitkomt en jij daar werkt: regel even 20 gratis CD'tjes wil je?
🌞🍃
Ik kan heel hard rennen, dus dan heb je niks aan karate +:
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
🌞🍃
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
khoop et niet want dan heb ik (waarschijnlijk) geen reisgenoot meer3CLipZ schreef op 26 september 2002 @ 18:42:
TheAngel komt ook niet, aangezien zn zusje van de meeting gebanned is
[This space is for rent]
🌞🍃
Haal mij er toch maar vanafDataBeest schreef op 26 september 2002 @ 17:06:
On request, een up2date lijstje van iedereen wie meegaat:
3CLipZ
The Will
M@NIC
DataBeest
ItSnows
robertos
Vinnie
Apocrypha
likkepot
Lampie?
X
PoweRoy
Gamegod
IceStorm
DarkJedi
phant0m
Saekerhett
Terr
Shagura
Pickatchoo
Rafe
TheAngel
C}{@0$
Sen
ReV3rEnd
p00pz0r_p4wn3r
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
/edit/
Helaas, Lampie gaat niet
Shagura schreef op 26 september 2002 @ 19:51:
[...]
Haal mij er toch maar vanafAls ik geluk heb kom ik misschien nog even langs, maar dan bel ik wel ff waar ik heen moet komen (ken Utrecht redelijk) Maar waarschijnlijk kom ik helemaal niet
damn.... Ik had er nog wel zo'n zin in
🌞🍃
Hm...en dat wil je ook nietDataBeest schreef op 26 september 2002 @ 10:52:
[...]
Hmm, een snor is idd niks, een baard is pas 1337. Ik probeer d'r zelf ook één te laten groeien, maar aangezien ik 16 ben lukt een snor nog niet eens
[This space is for rent]
Van Groningen naar Utrecht met 2 stoptreinen en een bus??DarkJedi schreef op 26 september 2002 @ 19:32:
Deze trein nemen ik en M@nic.
[afbeelding]
Wel vroeg al om 11:00 weg
HahaBrZ schreef op 26 september 2002 @ 20:20:
[...]
Van Groningen naar Utrecht met 2 stoptreinen en een bus??
[This space is for rent]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3CLipZ schreef op 26 september 2002 @ 20:50:
<+|3CLipZ|> [20:47:02] |3CLipZ|: btw, ga je toch wel naar de meeting?!
<+|3CLipZ|> [20:47:07] TheAngel: nee
<+|3CLipZ|> [20:47:11] TheAngel: me ma heb geen geld meer
<@robertos> -_-
<+|3CLipZ|> [20:47:38] TheAngel: jah ik zou ook gaan
<+|3CLipZ|> [20:47:41] TheAngel: maar ik zei het tegen me ma
<+|3CLipZ|> [20:47:46] TheAngel: en die dacht dat ik niet meer zou gaan
<+|3CLipZ|> [20:47:49] TheAngel: omdat bianca dat zei
<+|3CLipZ|> [20:47:51] TheAngel: dus
[This space is for rent]
Verwijderd
omdat die lijst gerangschikt is op mensen met meeste intelligentieVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:09:
Theangel gaat idd niet, geldtekort (zegtie)
en waarom staat mijn naam bijna onderaan? iemand van mijn stand moet toch wel minstens in de top 5 staan!
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik neem maar één cd met trance nummers mee, en een splitter voor de koptelefoon. Moet genoeg zijn voor de toch, als ie maar niet 15 uur land duurtSaekerhett schreef op 26 september 2002 @ 20:23:
[...]
Haha
Ikke moet 5 minz fietsen naar het station, instappen, slapen, en dan weer wakker worden in Utrecht.
Ow C}{@0$, neem jij ook ff wat trance-cd's mee voor onderweg, hebben we wat te luisteren
Is goede, ik neem wel Trance 2000 - The Final Yearmixes mee (4 cd's met elk 20 nummers), en nog een zelf samengestelde.C}{@0$ schreef op 26 september 2002 @ 23:15:
[...]
Ik neem maar één cd met trance nummers mee, en een splitter voor de koptelefoon. Moet genoeg zijn voor de toch, als ie maar niet 15 uur land duurt
(misschien neem ik ook nog een cd met mixjes mee, 8 nummers op één cd, beat that
Nee, want ook de rest van de electronica moet stroom hebben etcSaekerhett schreef op 26 september 2002 @ 23:24:
[...]
Is goede, ik neem wel Trance 2000 - The Final Yearmixes mee (4 cd's met elk 20 nummers), en nog een zelf samengestelde.
Splitter is wel handig ja, maar vreet dat ook 2x zoveel batterij of niet?
YES!!!! Dan ben ik nog vrij intelligentrobertos schreef op 26 september 2002 @ 22:44:
[...]
omdat die lijst gerangschikt is op mensen met meeste intelligentie![]()
je hebt je gewoon als laatste aangemeld?
zozo dat lijkt mij wel watVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:23:
There is no magic.
Mij herken je zo manThe Will schreef op 27 september 2002 @ 00:34:
We moeten maar eens Spielerij T-shirts ofzo gaan maken, herkennen we elkaar ten minste op de volgende meeting
* The Will herkent ws alleen IceStorm en ItSnows, en misschien Apocrypha
Mij herken je niet meer denk ikThe Will schreef op 27 september 2002 @ 00:34:
We moeten maar eens Spielerij T-shirts ofzo gaan maken, herkennen we elkaar ten minste op de volgende meeting
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:23:
DataBeest schreef op 26 september 2002 @ 16:07:
[...]
w00t w00t w00t!
1 set is ook al goed hoor, maar dan is ie wel voor mij
Of anders: De organisatiekosten etc. kost jouw, Gamegod: UT2003.
De rest heeft al betaald, hoe? Dat is een geheimpje
aaaaaaah too............much...................pressure................no...............must.....................stop
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 09:30 . Reden: layoutvern**king ]
Niet hier gaan bespreken plzPhant0m schreef op 27 september 2002 @ 00:32:
[...]
moet ik trouwens nog wat meenemen??
black hawk down DVD rip iemand intresse??
Resident evil DVD rip(iedereen heeft hem al maar goed)
The sweetest Thing??
fotosoep 7ik heb niet veel van die warez zooi (heeft weinig spellen dus)
Pfff...en ik maar moeite doen om m'n fotos op het internet te krijgen.The Will schreef op 27 september 2002 @ 00:34:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 09:26:
Uh Ik zal kijken of ik wat kan regelenalleen had het iets eerder gezegd want de hele marketing & PR afdeling is er vandaag niet
uh zijn 25 UT2k3 posters met een klein gekreukeld hoekje goedA3 formaat
![]()
O ja ItSnows waar wou jij UT2k3 vandaan halen
Hij komt 4 Oktober pas in NL uit
[This space is for rent]
postersPoweRoy schreef op 27 september 2002 @ 10:32:
[...]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
* PoweRoy valt flauw nadat hij deze bericht had gelezen
[This space is for rent]
Verwijderd
Blij dat ik er mensen een plezier mee kan doenPoweRoy schreef op 27 september 2002 @ 10:32:
[...]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
* PoweRoy valt flauw nadat hij deze bericht had gelezen
Zitten allemaal in Belgie voor een event dus ik kan ze niet storen maar kijk vanmiddag nog wel ff of er iets los ligtPoweRoy schreef op 27 september 2002 @ 11:07:
Gamegod misschien kan je nog marketing mensen opbellenff overleggen over andere goodies ..............PLEASE
![]()
Mijn batterijen (2 paar, of 3, dat weet ik nog niet) gaan 14-21 uur lang mee, en mijn 2 cd's iets van 25-30 uur, dus alles beluisteren lukt toch nietSaekerhett schreef op 26 september 2002 @ 23:24:
[...]
Is goede, ik neem wel Trance 2000 - The Final Yearmixes mee (4 cd's met elk 20 nummers), en nog een zelf samengestelde.
Splitter is wel handig ja, maar vreet dat ook 2x zoveel batterij of niet?
[This space is for rent]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 12:23 ]
Omdat jij het zegt is het geen flame ?Snowdog schreef op 27 september 2002 @ 12:12:
P.S. dit is geen flame...
mocht itsnows weer rare ideeen krijgen t_T
K3IceStorm schreef op 27 september 2002 @ 12:32:
Zucht ik merk het al, ik denk dat ik maar even zelf voor muziek ga zorgen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 13:02 ]
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 27-09-2002 13:16 . Reden: typo ]
Verwijderd
LOLM@NIC schreef op 27 september 2002 @ 13:15:
Trouwens, morgen is het:
• Sjemini Atseret, Slotfeest
• Werelddovendag
Vraag me af of wel verstandig is voor de modjes (& lite) om mee te gaan![]()
ik leefde mee in de wereld van M@nic hij zei dat het hard rock was duz ik leefde met hem mee en zo zei ik dat het hard rock is maar ook net geen metal....soft metal eigelijkSnowdog schreef op 27 september 2002 @ 12:12:
Ehm jongens ik wil niet lullig zijn maar
slipknot, koRn 2cd's, limpbizkit 2cd's, linkin park 2cd's , paparoach en dat soort sh*t
is geen hardrock... dat heet nu metal en basicly is t gewoon crap vooral die 1e 3 "bands"...
slipknot... FLAME1
KoRn is echt zon band ken je 1 nummer dan ken je ze allemaal en zelfs dat ene nummer is nog FLAME2
Limp Bizkit, tsjah een band met zo'n FLAME3 als Fred Durst erin kan al bij voorbaat niet goed zijn...
maja als je hardrock wilt moet je Iron Maiden ofzo luisteren die maken tenminste nog fatsoenelijke muziek ook!
naja hoop jullie weer wat bijgebracht te hebben
zie wat IK er van denk
[This space is for rent]
IceStorm schreef op 27 september 2002 @ 12:39:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Ik zat meer te denken aan Blind Guardian, Nightwish, Dream Theater, Dimmu Borgir, Dune, Rhapsody (en dan zal ik jullie een plezier doen en My Dying Bride en Novembers Doom thuislaten meenemen).
edit
There is no magic.
Hier staan pics van enkele SP'ers.The Will schreef op 27 september 2002 @ 14:19:
Ennuh M@NIC, heb jij dan foto online? Nooit gezien geloof ik
Nu noem je ook precies de foute soort metal op (deathmetal geloof ik) , er is echter ook leke en rustigere metal die wel kewl is en minder commercieel. Maar dat moet je maar aan mijn broer vragen, want die heeft hier 9 gig aan metal mp3's geloof ikSnowdog schreef op 27 september 2002 @ 12:12:
Ehm jongens ik wil niet lullig zijn maar
slipknot, koRn 2cd's, limpbizkit 2cd's, linkin park 2cd's , paparoach en dat soort sh*t
is geen hardrock... dat heet nu metal en basicly is t gewoon crap vooral die 1e 3 "bands"...
slipknot... FLAME1
KoRn is echt zon band ken je 1 nummer dan ken je ze allemaal en zelfs dat ene nummer is nog FLAME2
Limp Bizkit, tsjah een band met zo'n FLAME3 als Fred Durst erin kan al bij voorbaat niet goed zijn...
maja als je hardrock wilt moet je Iron Maiden ofzo luisteren die maken tenminste nog fatsoenelijke muziek ook!
naja hoop jullie weer wat bijgebracht te hebben
zie wat IK er van denk
There is no magic.
The devil is in the details.
[This space is for rent]
btw wat ik zeg klopt gewoon want dit zijn de juiste soortenShagura schreef op 27 september 2002 @ 14:25:
[...]
Nu noem je ook precies de foute soort metal op (deathmetal geloof ik) , er is echter ook leke en rustigere metal die wel kewl is en minder commercieel. Maar dat moet je maar aan mijn broer vragen, want die heeft hier 9 gig aan metal mp3's geloof ik
Verwijderd
MaRc0 schreef op 27 september 2002 @ 15:47:
Morgen is de 'grote' dag
Ik wens iedereen die er heen gaat veel plezier
Verwijderd
Waarom ga je zelf niet meeMaRc0 schreef op 27 september 2002 @ 15:47:
Morgen is de 'grote' dag
Ik wens iedereen die er heen gaat veel plezier
ga jij ook al niet meer dan?
Als ik het vind, anders krijg je helemaal niks te horenDarkJedi schreef op 27 september 2002 @ 16:07:
Ik wil helemaal geen ROck, ik zei M@nic "Ik wil graag trance of dance"
Niet die herrie van Slipknot
Verwijderd
Nee, ik leef met hem meerobertos schreef op 27 september 2002 @ 16:09:
[...]
ga jij ook al niet meer dan?
en trouwens dit topic gaat over meetings niet over muziek genres, dat vechten we morgen uit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq