Gisteren heb ik een Chieftec kast (Dragon, blue metallic) gekocht, maar hier zit geen handleiding bij en nu heb ik een (waarschijnlijk) domme vraag. Als ik de 5.25" bays gebruik, dan moet ik daar die rails voor gebruiken die in de case zitten. Alleen, hoe gebruik ik deze precies? Bijv. mijn Plextor writer krijg ik niet van achter in de slee (door de voeding) en als ik het van voren erin steek, dan willen die metalige flapjes niet inbuigen, waardoor hij al snel vast komt te zitten. Nu heb ik alles zonder die metalen flapjes en alleen het plastic gedeelte van de rail erin gemonteerd (waardoor alle dingen dus los zitten). Hoe moeten die dingen in hemelsnaam gebruikt worden? Ik zie ook nergens op I-net een deugdelijk gebruiksaanwijzing. Nog een bijkomend vraagje: je ziet als ze erin zitten ook nog een beetje de zijkanten van de drives, doordat er halfcirkelige hapjes uit de voorkant zijn. Zet ik ze er niet diep genoeg in, of hoort dit zo?
Het is een erg mooie kast, vooral die 3.5" kooi is erg handig, maar een klein handleidinkje had geen kwaad gekund!
Het is een erg mooie kast, vooral die 3.5" kooi is erg handig, maar een klein handleidinkje had geen kwaad gekund!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id