Toon posts:

[6510] zwak bereik ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds gisteren een 6510 :) mega-cool ding !!
ik ben zeer tevreden over dat ding, behalve over het bereik, dat vind ik vrij zwak : mijn vorige 3310 had bij mij thuis bijna altijd een vol bereik, terwijl de 6510 nu bijna nooit een vol bereik heeft; ook op andere plaatsen heb ik dat probleem; het valt mij op dat ik met de 6510 een beter bereik heb als 'm uit mijn broekzak is dan als 'm erin zit;
is dit normaal ? heeft dde 6510 een zwak bereik ?

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik heb ook een 6510 met een vodafone abbo en meestal voluit bereik.
En ja hij is megacool :D

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 17:31:
ik heb sinds gisteren een 6510 :) mega-cool ding !!
ik ben zeer tevreden over dat ding, behalve over het bereik, dat vind ik vrij zwak : mijn vorige 3310 had bij mij thuis bijna altijd een vol bereik, terwijl de 6510 nu bijna nooit een vol bereik heeft; ook op andere plaatsen heb ik dat probleem; het valt mij op dat ik met de 6510 een beter bereik heb als 'm uit mijn broekzak is dan als 'm erin zit;
is dit normaal ? heeft dde 6510 een zwak bereik ?
Gewoon terug naar de winkel, moet goed zijn het bereik. Bij een goede winkel krijg je top omruil. Succes ermee.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik buiten sta en bij sommige vrienden thuis heb ik wel vol bereik --> als ik naar de winkel ga en daar in de winkel heeft 'm vol bereik, dan kan ik toch moeilijk een nieuwe eisen ?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:16:
maar als ik buiten sta en bij sommige vrienden thuis heb ik wel vol bereik --> als ik naar de winkel ga en daar in de winkel heeft 'm vol bereik, dan kan ik toch moeilijk een nieuwe eisen ?
Situatie uitleggen en dan zullen ze hopenlijk niet heel moeilijk doen. Bij mij toen niet. (t for telecom)

no comment

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Zelfs met Ben® heb ik goed bereik i.c.m. de 6510. Ook binnenshuis. Het zal wel een fout van het toestel zijn. Meestal doen telecom zaken daar niet zo moeilijk over.

Verwijderd

kruistest laten doen bij de dealer. Als er iets mis mee is kunnen ze dat zien
Pagina: 1