Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:00:
IK heb de laatste tijd wel het vermoeden dat onder de amins op xs4all bedriegers zitten. Met andere woorden: Er zijn admins die net zo hard cheaten als de rest en dat is eigenlijk een grote schande. Laatst ook zo'n admin van XS4all die misbruik maakt van zijn admin rechten. IK vind dit echt BOUT.

Wie waar en wat deed ie dan?
en definieer misbruik?
gebruikte hij admin commando's voor eigen gewin?? of vind je gewoon dat je onterecht gekicked/slapped/banned/whatever bent?
als dat is kan je gewoon op een normale manier verhaal halen op het forum van xs4all.
Ik kan niet voor alle admins daar spreken maar ikzelf vind dat ik behoorlijk mild ben, en je kan altijd met me praten, als je daarentegen meteen met ziektes begint te gooien en een grote bek opzet, kan je het schudden en hoef je voor mij niet meer terug te komen.
het is mijn taak om te zorgen dat het gezellig blijft voor iedereen en als er dan een paar rotte vissen zijn, tja, dan doe ik er ook wat aan, maar meestal geef ik gewoon waarschuwingen, en praat ik wat met ze, 9 van de 10 keer werkt dat.