Even voor de mensen die het "zogenaamd beter weten", lees EERST dit helemaal door. Dan snap je dat de header() functie bij mij niet werkt...
Ik heb dus een probleempje. Ik wil van een php script naar een ander script doorlinken. Ik deed dit eerst met dit stukje code:
Maar hierdoor krijg je even een witte pagina te zien, en is niet zo snel, omdat het JS is.
Doen d8 ik, laat ik dan de header() functie gebruiken, en dat heb ik ook gedaan.
Maar nu bleek dit niet te werken... Ik had meerdere header() functies in mijn script staan, en dat werkt om de een of andere reden niet.
Is er dus een andere manier om van een script naar een ander script te linken?
(géén include of zoiets)
Ik heb dus een probleempje. Ik wil van een php script naar een ander script doorlinken. Ik deed dit eerst met dit stukje code:
code:
1
| die("<script language='javascript'>window.location='melding.php?melding=loginfout3'</script>"); |
Maar hierdoor krijg je even een witte pagina te zien, en is niet zo snel, omdat het JS is.
Doen d8 ik, laat ik dan de header() functie gebruiken, en dat heb ik ook gedaan.
Maar nu bleek dit niet te werken... Ik had meerdere header() functies in mijn script staan, en dat werkt om de een of andere reden niet.
Is er dus een andere manier om van een script naar een ander script te linken?
(géén include of zoiets)