220 V koelers.

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:25
Hoe kan ik deze aansluiten? Niet op voeding in ieder geval, maar hoe en waar dan wel?

Verwijderd

Het kan dus wel op de voeding en er is geen andere mogelijkheid.

tja je kan hem in t stopcontact pluggen...:)

Verwijderd

Waar kan je die dingen in hemelsnaam kopen dan en waarom zijn deze juist zo stil ????

• RvV
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

Ik heb er nog 2 in UPS kastjes zitten. Draaien heel soepel, maar vreten bijna 20 watt bij mij.
Waar je ze kunt kopen? geen idee.

Y'24

Verwijderd

ik heb 2 fans die op 220v draaien 1X80mm en 1X120mm de 80mm die hoor je bijna niet maar de 120mm die maakt aardig wat geluid. ik heb mijn voeding open gemaakt en de fans aangesloten op waar de 220v binnen komt.de reden dat ik 220v fans gebruikt is dat alle watts van de voeding voor het moederbord enz komt.

• Albinoraptor
Lukt dat dan 220 op voeding aansluiten en waar moet dat dan precies?

Verwijderd

Als je hem bij de stroomkabel weghaalt (waar de kabel de voeding ingaat) zit je volgens mij altijd goed.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

je kunt ze bij okaphone in groningen krijgen.
12cm 220 v in alluminium zijn ongeveer 50,-

= TheGrimReaper op tweakers

• picobyte
  • Laatst online: 28-08 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Stanley:
Waar kan je die dingen in hemelsnaam kopen dan en waarom zijn deze juist zo stil ????

Ikkuh:
Je kan ze bij de betere elektronika toko kopen en ze zijn zo stil omdat ze met een KA motor worden aangedreven, over het algemeen over degelijke kogellagers beschikken en ook de ventilatorbladen een doordachte vorm hebben die minder waaiergeluid veroorzaakt :)

Voor mensen die het gaan proberen:
Sluit die fan zo dicht mogelijk bij de stekker aan en niet achter de gelijkrichter!!!
Doe je dat wel dan fikt die ventilator vrijwel direct door (311-350v= gaat een 220-240v~ motor niet op prjs stellen)!!!

Powered bij meergranenbrood.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Ik was van plan om gewoon een nieuwe ingang te maken met een extra stekker.
Krijg binnen kort een nieuwe voeding en anders moet ik dan weer kloten.

= TheGrimReaper op tweakers

• Albinoraptor
In maastricht bij regenboog volgens mij een 220V fan van 14cm (volgens mij in ieder geval groter dan 12cm) voor maar 19 gulden, ok wel zonder stroom kabel maar die knustelen we er zelf wel aan. Maar dus gewoon een gat in pc en stroom kabel in stopcontact?

Verwijderd

220Volt koelers... hmmm... je bedoeld de koelkast ?

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Wat voor kabel aansluiting zit er op die 220V fans? Kan ik die tussen de stroomkabel en de voeding aansluiten ofzo?

En hebben 220V's ook een betere CFM dan fans die je 'gewoon' met een modex connector aan je voeding knoopt?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 20:33

jotheman

Was like that when I got here!

Tis maar un ideetje,, maar ken je die dinge nie gwoon op die oitgang van je voeding die eigelijk voor de monitor is gooje?, jah kweenie hoor,, is da 220?

I see dead pixels...

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
ik heb op mn werk nog 2 grote fans van een cm of 40 liggen en lopen op 110 v dus als ik die in serie zet :) brrrr dan kan ik er echt bier in koud houden

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Je kan toch ook je voeding open knutsele
en dan die 220 achter dat euro stekker geval
zetten heb je ook geen last der van dat (perongeluk) een stekker der uit trekt!!!!!
en likt beter.
Pagina: 1