Toon posts:

[XP-IE6.0] probleem met vorige pagina laden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in IE 6.0 (XP pro) met mijn rechtermuisknop op de optie "vorige" klik, dan krijg ik in de statusbalk te zien "bezig met openen van de website: 127.0.0.1",
maar hij laadt dan een lege pagina, dit probleem heb ik tevens met de usual "backknop", maar als ik deze 2x indruk dan gaat het wel goed.
Ik heb hier voornamelijk last van op GoT, de meeste andere sites werkt perfect.
Iemand bekend met zoiets?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het lijkt erop alsof je een bannerblocker heb draaien en dan wil hij terug naar een lokale file (127.0.0.1)

Dus zet die eens uit en kijken of het dan over is.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kijk ook hier.

[rml][ BUG] Back knop werkt pas na 2* drukken.[/rml]

verder stuurde ik als reactie op het slotje dit mailjte:

"Ha Chem:
1) Ik gebruik nooit ad blockers
2) De enige ad blocker die ik heb zit in firewall Zone Alarm Pro (laatste versie) en die staat altijd uit.
3) Heb voor de zekerheid ff getest met firewall uit en probleem blijft bestaan.

Misschien wil je er nog ff naar kijken want het is op zich best een irritant probleem.

Mvg en alvast bedankt "

Verder heb ik er helaas nooit meer wat op gehoord. Bij mij is het probleem pas ontstaan nadat er overgestapt is op de nieuwe Formumsoftware. Volgensmij is die software de boosdoener.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij is die software de boosdoener.
Dat denk ik dus ook, heb het intussen ook zonder ZApro geprobeerd, mijn hostfile schoongemaakt enz. ,niks mag baten, React mag wat mij betreft wat overReact worden ;), bugs :? ok, kinderziektes, maar het is tevens zo traag geworden als dikke stroop.
iig bedankt voor de replies.