ik heb dus een terratec cynergy 400 en alles werkt prima. het enige probleem is dat mijn beeldkwaliteit helemaal niet zo goed is. ik heb achter in mijn pc een plug zitten. vanuit binnen gaat er een splitter naar de binnen tv en naar mijn pc. in mijn pc zit dus ook weer een splitter en die gaat dan weer door naar een andere kamer. zou een signaalversterker zin hebben of weet iemand nog een andere oplossing??
ik heb ook die tv kaart en de beeldkwaliteit is gewoon goed, ik denk dat je signaal neit sterk genoeg is
dan zou dus een signaalversterker de oplossing kunnen geven of moet ik een betere kabel gaan kopen. zoiets als profigold of zo?
ja ik denk het wel, ik had eerst ook slecht beeld, en toen heb ik er een versterker tussen gezet, en alles was ineens goed.
Verwijderd
Antenne versterker?
heb ik niet meer
ff tekenen
heb ik niet meer
ff tekenen
code:
1
2
3
4
5
6
7
| modem Radio Tv beneej
| | |
Kabeltje ---{Split}-------{WCD1}=============----------------{splitter 1}
Tv slaapkamer ouders mijn TV {WCD4}-- TV van me bro
| | |
{splitter 1}--------------------------{WCD2------ {split2}--------{WCD3}== PCTV + Tuner |
ik snap om heel eerlijk te zijn niet veel van de tekening, maar ik zal dus een signaalversterker gaan kopen. alleen dat kan vandaag helaas niet. dinsdag dan maar
bedankt voor de reply
bedankt voor de reply
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()