[GT fotocontest] waarom topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Nieuwe Fotocontest!

Ik snap niet goed waarom dit topic gesloten is.

Waar zit hem de spam dan in?

Kepheri heeft speciaal voor GoT een site gemaakt voor deze contest, dus die site was er daarvoor niet eens.
En daarbij, in dat vorige topic was er ook sprake van een site buiten GoT, daar heb ik ook nooit bezwaren tegen gezien.

Het komt mij zo een beetje vreemd over..

Ik zou ook niet weten hoe het anders zou moeten via GoT, een poll maken is immers ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 20:55

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Het is mijn topic niet ;)

Het probleem is gewoon dat je wel jaren kunt blijven praten over het hoe en wat maar dat schiet niet op.

Daarom vind ik het eigenlijk wel een goede zaak dat er initiatief wordt genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

omdat het enige doel van het topic was mensen werven voor iets op een andere site. Dat was de reden. En dat is spam.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
JvS schreef op 01 september 2002 @ 16:12:
omdat het enige doel van het topic was mensen werven voor iets op een andere site. Dat was de reden. En dat is spam.
tja, maar dat is toch niet helemaal de intentie, het gaat immers helemaal van GoT uit..

Hoe hadden jullie het je dan voorgesteld?

Ik heb verder nog geen moderator in het oorspronkelijke topic gezien, dus ja, je moet wat..

Zie ook het laatste deel van [rml]GoT Digiphoto Contest [ juli][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er staat toch een super duidelijke sluit message :?
Daar kunnen wij natuurlijk geen medewerking aan verlenen. Daarom sluit ik deze topic voorlopig en kan je met mij via ICQ overleggen wat je nou wilt met die fotocontest.
En er staat voorlopig.
Er wordt ook gevraagt of de topic starter contact op wil nemen via icq, dus ik snap het probleem niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
[Airwolf] schreef op 01 september 2002 @ 16:18:
Er staat toch een super duidelijke sluit message :?

[...]

En er staat voorlopig.
Er wordt ook gevraagt of de topic starter contact op wil nemen via icq, dus ik snap het probleem niet helemaal.
ja de topicstarter ja, maar die is niet de enige die een fotocontest wil..

Dan kan er dus verder niemand over mee praten, dus daarom liever een LA topic..

En ik denk ook niet dat het op die manier snel geregeld is, als alleen Athlonkmf en Kepheri daar eerst over moeten gaan babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
JvS schreef op 01 september 2002 @ 16:12:
Naaaaah kom nou!
Het is een fotocontest voor GoTters, die contest HEET zelfs zo! En dat het op een andere site is, is omdat GoT de mogelijkheden om foto's te uploaden en erop te stemmen, ontbeert! Zo. Dit is wel HEEL nichterig en strikt de regels toepassen, sorry hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

bedankt dat je het nichterig noemt, gebruik de volgende keer even gewone woorden die ergens op slaan. Hou dat de volgende keer bij je ja? :(. Er staat in dit topic dat het even tot nader overleg dicht is.

Dit soort dingen mogen soms best wel, maar toch het liefst na overleg en toestemming zegmaar. Dus eerst even een overleg en dan zo'n topic, dat om te voorkomen dat iedereen zoiets doet. Verder niets ergs aan de hand. (en al helemaal niet van die reacties).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Sorry Joost, het was ook niet persoonlijk naar jou, maar naar het beleid in het algemeen. Het is gewoon klakkeloos dichtgooien, by the book (of in dit geval: by the FAQ). Als athlonkmf en degenen die nog meer hebben bijgedragen aan het sluiten van dat topic nou even wat langer hadden nagedacht, en naar de context gekeken hadden, was het niet eens gesloten, en ook niet onder voorbehoud (al ben ik wel blij dat het nu zo is).

Zoals je hier kunt zien:
[rml]GoT Digiphoto Contest [ juli][/rml]
is het posten van foto's makkelijk, maar het liep in de soep zodra men moest bepalen wie nou de beste foto had ingezonden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Als athlonkmf en degenen die nog meer hebben bijgedragen aan het sluiten van dat topic nou even wat langer hadden nagedacht
Om maar met jouw woorden te spreken: look closer.

//edit: er is een nieuw topic (met toestemming en al _/-\o_) dus deze draad kan dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

psies :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.