Toon posts:

verwachting hcc-prijzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k las net het topic over zo'n hcc-pricewatch, nou is mijn vraag: zijn de prijzen echt lager dan in de winkel of loont het niet om er een treinkaartje (met korting) vanuit Groningen aan te spenderen?

Als ik ga ga ik voor een asus a7v + cheapest duron + koeler + 256mb pc133 (ervan uitgaande dat er nog geen ddr-mobo + ddr-ram te krijgen is)

Verwijderd

Ja, het is de moeite maar heel veel winkels hebben op dat moment ook in de winkel zelf de zelfde acties en dat scheelt je dus de reis.

Verwijderd

Of het veel uit maakt weet ik niet.

Het is in ieder geval wel leuk om er rond te lopen :)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ga iig naar de HCCdagen, maar ik weet nog nie zekur of ik daar iets ga halen. Ligt eraan of ik geld heb of nie :)
Maar het gaat gewoon om het dagje daar op de mega beurs rondlopen met een stel vrienden :)

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Nou als het net zo bagger was als vorig jaar, dan laat maar lekker zitten...

Alle prijzen vielen tegen.. :(
En ik was niet de enige die dat vond.

Hopelijk is het dit jaar anders, met meer gestunt en zo.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Aghh wat zal ik eens zeggen...

1998 vond ik alles ERG goedkoop, ik heb toen een pc gekocht :), toen kende ik tweakers en zijn pricewatch nog niet...

1999 ik was lid van tweakers(zie mijn profile) Ik helemaal happy naar de beurs, nog goedkoper als in de winkels --> NOT
NIX NADA NOPPES, hier en daar was er een videokaart 50 piek cheaper ofso. Maar geen bijzondere dingen ofso.

Dus maak eerst een goede lijst van wat je wel, kijk daarna in de pricewatch wat het daar kost!
Pagina: 1