Dit vond ik op nu.nl
http://nu.nl/document?n=61646
Lache!! Nu komen al die miljarden investeringen in gevaar!!
http://nu.nl/document?n=61646
Lache!! Nu komen al die miljarden investeringen in gevaar!!
Dat is niet waar, in het artikel staat dat men een computer + digitale kaart nodig heeft (wlan nic). Daarnaast kun je dit idd niet met elkaar vergelijken, UMTS is mobieltjes en WiFi dus voor computers. Een WiFi kaart duw je ook niet zomaar in een mobieltje, daar is ie o.a. veeel te groot voor, en een mobieltje heeft geen pci-slot enzoDoRRoN schreef op 01 september 2002 @ 15:20:
Volgens mij is UMTS voor telefoons en WiFi voor computers. Nu.nl maakt hier de fout, door te denken dat WiFi ook voor mobieltjes is
mijn mobo heeft 100mbit lan onboardVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:26:
Maar het idee is wel schitterend!! Lekker LANNEN op je mob!!
Dat snap ik.... maar met 11mbit kom je ook een heel eind!! plusminus 1 mb per sec... Divx streamen op je mob!!
COMPUTERS, geen mobieltjes !!!!!!11111111De digitale uitzending van het Rapenburgconcert is bedoeld om de capaciteit te testen en de mogelijkheden te laten zien van een draadloos netwerk dat eind dit jaar computers in heel Leiden met elkaar moet verbinden. De gebruiker heeft een computer en een digitale kaart nodig.
Assume there are no rules and it's one big free for all
I'm not as think as you stoned I am
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Verwijderd
Dan zet je er toch een AP bij.Tux schreef op 01 september 2002 @ 20:26:
Maar je moet wel met z'n allen die 11 Mb van het accesspoint delen waar je op zit. Dus als iedereen vrolijk met z'n laptopje aan de gang gaat wordt het baggertraag
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verdwaald topic
Nu ook zonder stropdas
Ahum, sinds GSM is telefonie ook digitaal.DoRRoN schreef op 01 september 2002 @ 15:20:
Volgens mij is UMTS voor telefoons en WiFi voor computers. Nu.nl maakt hier de fout, door te denken dat WiFi ook voor mobieltjes is
Oslik blyat! Oslik!
He who knows only his own side of the case knows little of that.
kijk daar zat ik nou op te wachten, ik snapte maar nooit hoe al die technieken werkten (UMTS, WiFi, Roaming) whatever, maar jou post heeft me toch wel even goed geholpen,RickN schreef op 02 september 2002 @ 17:06:
Iets moois
Verwijderd
Ik heb begrepen dat wifi nooit op mobieltjes kan komen omdat de batterij dit niet trekt. Daarom komen op steeds meer foontjes bluetooth, dit heeft veel minder energie nodig en is dus een betere manier om een soort lan voor mobieltjes te maken.Duncan schreef op 01 september 2002 @ 20:23:
Ze (Nokia, Ericsson, etc) kunnen toch een mobieltje maken met WiFi antenne![]()
![]()
![]()
![]()
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq