Resolutie verspringt , tenminste...

Pagina: 1
Acties:

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:31

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Ik heb in de search wel een beetje zitten zoeken maar kan niet echt hetzelfde probleem vinden.

Sinds gisteren avond sprong opeens , zeg maar, de resolutie heel groot uit.
Nu heb ik dit steeds na 1 min als ik de pc opstart, nu kun je dus bijv. de start knop niet zien de icoontjes die links in het beeld staan bijna niet etc.
Nu kan ik gelukkig nog wel op mn andere monitor verder gaan die doet het wel normaal..maar wat is dit?
De resolutie staat gewoon op 800 * 600 , terug zetten kan dus niet.
Nu zit ik dus met 1 normaal beeld en 1 uitgerekt beeld.
Iemand die het weet?:)
bvd

Ter land, ter zee en in de kroeg

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 07:15
Christiano007 schreef op 01 september 2002 @ 14:58:

De resolutie staat gewoon op 800 * 600 , terug zetten kan dus niet.

bvd
ff terug naar 640*480 ook niet?

Is de tijd altijd hetzelfde? (altijd 1 minuut? het kan zijn dat er een of ander programma wat bij je videokaart hoort dan pas is opgestart en je instellingen verpest)

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
phYzar schreef op 01 september 2002 @ 15:06:
[...]

ff terug naar 640*480 ook niet?

Is de tijd altijd hetzelfde? (altijd 1 minuut? het kan zijn dat er een of ander programma wat bij je videokaart hoort dan pas is opgestart en je instellingen verpest)
De resolutie doet raar bij mijn standaardbeeldscherm op S3 Trio32/64 scherm, die staat al op zijn laagst , 800 bij 600 dus, hoger wilt hij ook niet.
De monitor verspringt gewoon bij het opstarten, of als ik gewoon iets aan het doen ben spontaan. Ik denk niet dat het aan een programma ligt want dan zou dit al veel langer moeten gebeuren, kheb er niets nieuws opgezet.
Virussen heb ik ook niet heb ik ook al gecheckt.

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 17:46
Het feit dat je de resolutie niet hoger en niet lager kan zetten dan 800x600 wijst op een brakke driver. Gooi de videokaart eens weg uit de device manager en herstart de PC. Dan wordt de kaart opnieuw gevonden en kan je fris de drivers opnieuw installeren.

Dat je videokaart gewoon kapot is, is ook niet helemaal uit te sluiten natuurlijk. Maar het kan ook nog je monitor zijn. Heb je al geprobeerd een andere monitor op die poort aan te sluiten?

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
kheb de boel geformatteerd , maar nu paktie maar 1 monitor.....
*haat pc's*