Vanaf vandaag zijn Talkline en Debitel juridisch gefuseerd. Afgelopen week heb ik hierover informatie ontvangen. Kan ik nu van mijn Talkline abonnementen afkomen? Hieronder een quote uit de algemene voorwaarden van Talkline:
XVII Overdracht van rechten door Talkline
1. Indien de licentieovereenkomst tussen Talkline en enige Netwerk Operator eindigt, is Talkline bevoegd haar rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst aan een andere Netwerk Operator dan wel een andere Service Provider dan Talkline over te dragen.
2. Talkline heeft voorts het recht om haar rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst over te dragen aan een groepsmaatschappij of een, direct of indirect, verbonden onderneming.
3. Talkline zal de Contractant tijdig en schriftelijk in kennis stellen van de voorgenomen overdracht van rechten en verplichtingen. Binnen dertig dagen nadat de Contractant in kennis is gesteld van de overdracht van rechten en verplichtingen door Talkline, heeft de Contractant het recht de Overeenkomst, per aangetekende brief en met inachtneming van een termijn van dertig dagen, op te zeggen.