Ik heb laatst voor mn pa een nieuw systeem geassembleerd en heb o.a. zijn oude ISA ISDN modem vervangen door een gloednieuw (ahem) 32bits PCI ISDN ding. Nu merkte mijn pa heel leuk dat zijn bankiersprog, dat alweer ettelijke jaren oud is, niet werkt met de nieuwe modem en een belletje leverde op dat het programma alleen correct communiceert met een 16bits modem, die amper meer te vinden zijn.
Ik had echter nog mijn oude Abit KT7-RAID liggen waar een ISA slot op is gemonteerd, en heb dus het hele boeltje overgezet op dat moederbord, waaronder de oude ISA modem. Nu is het nare dat win98 die hele ISA modem niet wil herkennen bij het opstarten.
Lijkt me stug dat er verder iets mee is gebeurt want hij is gewoon direkt van kast naar kast overgeplaatst. Iemand enige ervaring met ISA poorten (die overigens wel wordt gedetecteerd in windows)?!
Tis trouwens een programma van Lanschot Bankiers, misschien dat iemand dat gebruikt, lijkt me stug, mjah beter teveel info dan te weinig.
Ik had echter nog mijn oude Abit KT7-RAID liggen waar een ISA slot op is gemonteerd, en heb dus het hele boeltje overgezet op dat moederbord, waaronder de oude ISA modem. Nu is het nare dat win98 die hele ISA modem niet wil herkennen bij het opstarten.
Tis trouwens een programma van Lanschot Bankiers, misschien dat iemand dat gebruikt, lijkt me stug, mjah beter teveel info dan te weinig.