Gekraak bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 09:38
Hallo,
Ik heb een vreemd probleem als ik mijn pc opstart aan begin van de dag hoor ik een erg vaag gekraak.. en dat gaat ff door en dan staat er disk boot failere en laat hij nie verder.
In begin als je pc opstart dacht ik, hoor je 1 keer dat geluid te horen dat ie de videokaart pakt maar hier gaat t maar door :/
Dan na paar keer resetten komt ie wel in XP en word gekraak bij opstarten minder..
Ik weet nie waar t weg komt maar et lijkt wel van me videokaart (pine geforce 3 ti 200 128 DDR)

Alvast bedankt

Johannes.

Verwijderd

Klinkt meer als een half defecte harddisk, vooral combinatie van gekraak en disk boot failure

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Welkom op GoT

Lees de algemene FAQ 's door voor een aantal etiquette, zoals daar zijn:
geen hallo en gedag zeggen, en het alvast bedankt is wellicht ook een beetje overdreven :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

heeft men pa ook met z'n GF.Koelertje ratelt zo.Moet eerst ff "warmdraaien" om het zo maar ff te noemen en daarna als je de pc de hele dag gebruikt of zo en je herstart een keer heb je het niet.Een boot failure heb ik erdoor echter nog niet gehad en lijkt dus eerder op een kapotte schijf

EDIT : geeft nu bij ons geen problemen meer

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

E-Mile schreef op 01 september 2002 @ 14:17:
Welkom op GoT

Lees de algemene FAQ 's door voor een aantal etiquette, zoals daar zijn:
geen hallo en gedag zeggen, en het alvast bedankt is wellicht ook een beetje overdreven :)
Zeur.

Specs