12move verwijderen van PC

Pagina: 1
Acties:

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Een vriendin van mij heeft het probleem dat ze wil inbellen bij zonnet ipv 12move. Als ze een inbelverbinding instelt blijft hij toch inbellen bij 12move. Ik denk dat er een programma wordt geladen die de standaard instellingen terugzet naar 12move. Weet iemand hoe dit heet en hoe je het verwijderd, zodat ik haar er op afstand doorheen kan helpen?

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Verwijderd

Ergens in de map van Internet Explorer (In Program Files) staat een map Signup. Verwijder deze map en het werkt weer...

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
.... en verwijder de inbel verbinding, lijkt me ook handig. in die map signup staan btw alleen config files, geen programma's. dat jij een plaatje van 12move ziet, betekend niet gelijk dat het een programma is ;)

Verwijderd

Maar 't werkt wel...althans...bij mij :) Ik had meer 't probleem dat 'ie steeds weer dat progje van 12Move startte. Na het verwijderen van de inbelverbinding (die er eigenlijk nog niet is, als je die CD erin gooit) was dat progje er nog steeds. En wel in de map Signup. Na het verwijderen van die map werkte het weer perfect. Waarschijnlijk dus een ander probleem... Excuses voor mijn overbodige reply :)

(Overigens wel leuk voor de search, waar pas 1 topic over is [rml][ Win98] 12 move verwijderen[/rml] :P )

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
als je ook dat leuek icontje op je desktop wilt verwijderen moet je even zoeken in de volgende map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace\xxxxxx

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Bedankt voor de snelle reply's. Ik de directory verwijderen. Ik heb trouwens wel gezocht naar dit onderwerp, maar naar 12move ipv 12 move |:(.

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
HermeS schreef op 01 september 2002 @ 15:05:
als je ook dat leuek icontje op je desktop wilt verwijderen moet je even zoeken in de volgende map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace\xxxxxx
:s
die kun je gewoon verwijderen, alleen kill je dan ook je dun gelijk.

edit : dun = inbelverbinding
Pagina: 1