Ik heb zojuist redhat 7.3 geinstalleerd met kde 3. De gehele installatie is goed gegaan en na de installatie voor de eerste keer geboot. Na een hoop ok'jes wordt de grafische schill gestart (althans dat denk ik dan). Vervolgens klikt de monitor omdat hij naar een hogere resolutie switched. Dit blijft hij doen. Hij blijft continu heen en weer switchen tussen een hogere en lagere resolutie. Ten minste dat denk ik dan omdat ik geen beeld meer krijg en dat ding maar blijft tikken. Ik weet verder weinig van linux dus ik ken verder geen commando's om door te gaan in textmode en dan evt. configuratie aanpassingen te doen.
Sys specs:
P 166 MMX
20 gig HD
S3 virge 2 MB
CTX 15'' monitor
SB AWE 64 soundblaster
Ik weet dat de min. sys. specs. wat hoger liggen maar ik zou iig toch moeten kunnen inloggen?
Mijn vermoeden is dat ik een verkeerde monitor heb aangegeven of misschien een verkeerde video kaart.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Sys specs:
P 166 MMX
20 gig HD
S3 virge 2 MB
CTX 15'' monitor
SB AWE 64 soundblaster
Ik weet dat de min. sys. specs. wat hoger liggen maar ik zou iig toch moeten kunnen inloggen?
Mijn vermoeden is dat ik een verkeerde monitor heb aangegeven of misschien een verkeerde video kaart.
Weet iemand hier een oplossing voor?
none