Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Nee, dit kan denk ik niet.
Tenminste ...
Als het e-mail adres jklaassen@blabla.nl is dan weet je dus ook diegene zijn achternaam, als je op dat moment in de header gaat kijken voor zijn ip-adres en dan hopen dat er in de hostname een woonplaats staat. Op dat moment heb je een achternaam en een woonplaats, dan weet je wel een telefoonboek te vinden neem ik aan.
Maar de kans dat dit allemaal zo is, is zo klein.
Tenminste ...
Als het e-mail adres jklaassen@blabla.nl is dan weet je dus ook diegene zijn achternaam, als je op dat moment in de header gaat kijken voor zijn ip-adres en dan hopen dat er in de hostname een woonplaats staat. Op dat moment heb je een achternaam en een woonplaats, dan weet je wel een telefoonboek te vinden neem ik aan.
Daar krijg je alleen het adres van de hosting provider te zien volgens mij.dread schreef op 01 september 2002 @ 13:18:
ok gevonden
www. allwhois.com
interessant voor toekomstige zoekers en iets te snel gepost
Dan kan toch alleen als iemand een eigen domein heeft die ook op een eigen naam staat.[Airwolf] schreef op 01 september 2002 @ 13:19:
Verder zou het nog kunnen dat ieman zichzelf in een of andere database heeft gezet, maar dat wordt volgens mij vrij weinig gedaan
🌞🍃
Tja het is een gok natuurlijk, maar hij stond er niet bij alleen een paar collega's van hem
damn kan ik hem nog niet bellen
damn kan ik hem nog niet bellen
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Pagina: 1