Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ik wil van iemand een fiets kopen en wil hem zo snel mogelijk bereiken, natuurlijk vullen ze alleen hun e-mail in. Heb al een berichtje geschreven en ook dat het dringend is maar hij leest blijkbaar zijn email niet zo vaak.

Nu heb ik als op got gezien dat je via een of ander progje of internetsite alle telefoonnummers en namen van een bedrijf kan opvragen.
Dat was het geval van dat topic over spam goedgekeurd van de rechtbank, zoiets.

Dat email van die persoon is ook van een bedrijf en ik ken zijn voornaam, dus moet het toch mogelijk achter zijn nummer te komen.

somebody knows? :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
ok gevonden

www. allwhois.com

interessant voor toekomstige zoekers en iets te snel gepost :X

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, dit kan denk ik niet.

Tenminste ...
Als het e-mail adres jklaassen@blabla.nl is dan weet je dus ook diegene zijn achternaam, als je op dat moment in de header gaat kijken voor zijn ip-adres en dan hopen dat er in de hostname een woonplaats staat. Op dat moment heb je een achternaam en een woonplaats, dan weet je wel een telefoonboek te vinden neem ik aan.

Maar de kans dat dit allemaal zo is, is zo klein.
dread schreef op 01 september 2002 @ 13:18:
ok gevonden

www. allwhois.com

interessant voor toekomstige zoekers en iets te snel gepost :X
Daar krijg je alleen het adres van de hosting provider te zien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 01 september 2002 @ 13:19:
Maar de kans dat dit allemaal zo is, is zo klein.
Dan kan toch alleen als iemand een eigen domein heeft die ook op een eigen naam staat.
Verder zou het nog kunnen dat ieman zichzelf in een of andere database heeft gezet, maar dat wordt volgens mij vrij weinig gedaan :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Tja het is een gok natuurlijk, maar hij stond er niet bij alleen een paar collega's van hem

damn kan ik hem nog niet bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Bel gewoon het bedrijf en vraag naar hem. Zo moelijk is dat niet :)
Pagina: 1