Ik had dus al een tijdje het probleem dat de computer de harde schijf niet kon vinden als ik hem opstartte. Er klonk dan af en toe een scherp geluid
vanaf de hd en je kon horen dat die soort van vastzat met spinnen. Na een paar keer proberen lukte het dan weer en ging het ding weer draaien.
Alleen vorige week deed zich weer hetzelfde voor, maar nu blijft het dus zo
en spint de hd na een tijdje niet weer verder waardoor die weer opstart.
Ik denk dus dat de harde schijf waarschijnlijk gewoon kapot is, want het zat er dus al een tijdje aan te komen met dit probleem.
Nu ben ik dus van plan om maar een nieuwe harde schijf te kopen en die er in te zetten en de andere ook gewoon erin te laten en als die het dan nog een keertje doet, dingen wat bewaard moet blijven enzo over te zetten.
Nu wil ik alleen weten of het nog nut heeft hem weg te laten brengen naar de computerwinkel en daar te laten onderzoeken. Is er nog kans dat de hd eventueel gemaakt zo kunnen worden. Het kost natuurlijk onderzoekskosten en als er toch alleen maar wordt geconcludeerd dat die kapot is, is het een beetje verspilling van geld.
Systeem: Athlon TB 1Ghz
Socket A Transcend-AKT4 Mainboard
30 gb udma HD (Piomode 4, UltraDMA/66 Mode 4)
128 pc133 sdram
Alleen vorige week deed zich weer hetzelfde voor, maar nu blijft het dus zo
Ik denk dus dat de harde schijf waarschijnlijk gewoon kapot is, want het zat er dus al een tijdje aan te komen met dit probleem.
Nu ben ik dus van plan om maar een nieuwe harde schijf te kopen en die er in te zetten en de andere ook gewoon erin te laten en als die het dan nog een keertje doet, dingen wat bewaard moet blijven enzo over te zetten.
Nu wil ik alleen weten of het nog nut heeft hem weg te laten brengen naar de computerwinkel en daar te laten onderzoeken. Is er nog kans dat de hd eventueel gemaakt zo kunnen worden. Het kost natuurlijk onderzoekskosten en als er toch alleen maar wordt geconcludeerd dat die kapot is, is het een beetje verspilling van geld.
Systeem: Athlon TB 1Ghz
Socket A Transcend-AKT4 Mainboard
30 gb udma HD (Piomode 4, UltraDMA/66 Mode 4)
128 pc133 sdram